960,- toch?
Nee: kijkende naar de indices, wijzers en lugs is het absoluut geen hommage.
Als je backt inderdaad wel (daar komt dan nog wel €192 btw bij) maar retail prijs zetten ze op €1550 en dat lijkt me aan de stevige kant.
Ah, dat is een nieuwe melding. Het leek voor mij lange tijd alsof het merk niet echt actief meer was.
Pohh, deze is wel vet zeg.
Wel een 9075 GMT uurwerk. Gaaf.
Even voor de duidelijkheid: ik heb geen geld, niet dat de horloge “geen geld” is Denk dat de prijs kloppend is voor het plaatje.
Traffort. Dat ziet er goed uit zeg. Ben benieuwd naar de maatvoering. Kon ik zo snel niet vinden.
De andere kleurstellingen zien er ook goed uit (beetje Farer vibes).
Niet alledaags. Heeft wel wat .
.
Eens, gaf mij ook Farer vibes (daar is natuurlijk niets mis mee). Ben benieuwd naar de specs.
Volgens mij zijn er nog geen specs afgegeven ?
Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, dat heb je goed. Dit volgt op:
Mark your calendars for 10am Central Time on October 19th and keep an eye out for our reminder email on launch day. We can’t wait for you to see this new collection and be part of the next chapter of TWC!
Dat beetje ‘Farer’ in het kleurgebruik werd ook bij de Crossroads genoemd. Ik denk dat het prima naast elkaar kan bestaan zonder tevel op elkaar te lijken. Als design vind ik dit goed gelukt, vooral de witte wijzerplaat. Voor mij echter niet iets dat ik gelijk wens te overwegen als uitbreiding op de collectie. Ik neig toch meestal naar wat rustigers.
Eens. Vooralsnog ben ik erg benieuwd naar de maatvoering. Ben alleen bang dat ze voor 38, 39mm gaan gezien de huidige trend naar kleiner. Voor de meesten hier perfect, maar ik zit nog niet in die flow
Over het algemeen zie ik afmeting meer in functie van de polsomvang. Voor mij wordt alles vanaf 40mm toch echt groot. Minstens zo belangrijk is lug-to-lug, hetgeen kan zorgen voor overhang, maar langere en bredere lugs kunnen ook de footprint vergroten. Optisch is de wijzerplaatdiameter minstens zo van belang, hoewel een flinke gedetailleerde kast nog altijd groot kan dragen met een kleine plaat. Tenslotte vind ik dikte (en verticale zijwanden) ook een belangrijke factor. Alles vanaf ~12mm is al gauw merkbaarder aanwezig om mijn pols en zit makkelijker in de weg, dus heb ik dan liever niet.
Natuurlijk hangen al die voorkeuren en ervaringen dan nog af van het categorie or genre horloge dat je het liefst draagt. Iemand die zwaar in de tool- en duikhorloges zit zal een beetje extra dikte (of verticale zijwanden) waarschijnlijk niet schuwen. Zo klein mogelijk hoeft voor mij ook niet en bovendien staat klein en dik ook onhandig.