Microbrand only (Deel 1)

Heel frivool de oranje uitvoering is ook prachtig :ok_hand:

Is dat nou raadzaam, een nieuw horloge onder de naam Invictus?

1 like

Volgens mij het eerste Vietnamese horlogemerk dat ik tegenkom. Oan Gio. Vooral die handgegraveerde dial komt wel binnen, maar de melkige lak vind ik ook mooi. Ze hebben ook varianten met Rose engine turned guilloché. Natuurlijk indrukwekkend, dat kan niet anders, maar er bestaat uiteindelijk veel guilloché, dus deze sprongen er voor mij meer uit.

18 likes

Gaaf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Ik weet niet of HTD een micro is. Volgens mij is het in ieder geval klein en ik dacht het niet te kennen, maar het is ook goed mogelijk dat de gimmicky Tennis recentelijk door mij direct in vergetelheid werd geplaatst. Hoe dan ook, ik ben niet zo van de chronos, maar hier keek ik toch even van op:

15 likes

Specmonster van Erebus, het merk van Jody van het Just One More Watch YouTube kanaal!

4 likes
4 likes

17 likes

Opgefrist klassiek, maar wel mooi. Verkoopt volgens mij telkens uit. Hoe is de ervaring in persoon?

1 like

In ieder geval is het handgeschilderd (in Zweden, niet NY, voor de duidelijkheid), maar graffiti op een horloge… niet voor mij. De seconde/seconde versie van de Manhattan zag ik graag.

Fijn horloge :ok_hand: misschien wel mijn meest gedragen horloge

1 like

Screenshot_20241120-132515.png

Ben benieuwd

5 likes

Ik heb m al in mijn handen gehad op de beurs in Düsseldorf. Ik weet niet of het mijn smaak is maar speciaal is het zeker. Alles is volledig nieuw!
Ik ben ook erg benieuwd naar de introductie!

4 likes

Dan ben toch heel benieuwd. Volgens mij volgt de introductie volgende week.
Hebben leuke modellen.

1 like

Zeker leuke modellen! En gewoon echt goed, no nonsense. De naam “Facet” verklapt al genoeg over de case en de band (en de dial) Er is volgens Cornelius heeel veel werk in gaan zitten om tot dit eindproduct te komen en dat geloof ik ook wel :+1:

3 likes

ik zie nu een duidelijkere foto, inderdaad bijzonder.

1 like

10 likes

Ik had al in de kortingenthread gepost, maar ik denk dat hier misschien meer gegadigden rondhangen. Montmartre Watch works heeft bovenop al geldende kortingen nog een black Friday code: BF24. Daarmee kan je al een Landeron 24 versie van de fraaie MW3 op de kop tikken voor 255Eur. Er is veel keus in varianten en kleuren over alle modellen. Voor een indruk:

10 likes

Oog voor detail of gelukkigmakend toeval?
Oog in coloursync met watch.
Nice

8 likes

Dit komt van de FB van Montmartre Watchworks. Ben vrij zeker dat het geen toeval is

1 like