Dank voor het zoeken. Ja het heeft wel wat. Grappig toch dat deze versie ondanks de gelijkenis me niet echt kan bekoren.
Een weegschaal die niet verder dan 59 gaat, typisch Gucci
Mij ook niet. Vond het meer een grappig gevonden idee, wat door Zentier veel beter uitgewerkt is inderdaad
Pitzmann 3 komt er in nieuwe kleuren: een midden blauw, die ik niet erg interessant vind op het eerste gezicht, en een leuke zalm en avocado-groene variant.
Poah die biatec is ook tof zeg heel sjiek
Een trio dat ik goed kan begrijpen en waarderen
De Hitori Yoshino heeft mij zeker doen twijfelen toen die uitkwam. Recensies waren uiterst lovend, behalve van diegenen die er niet tegen kunnen dat er een expliciet Japans-gestijld horloge uit China(?) komt en precies hoe dicht bij bepaalde GS-horloges het design ligt. Ik ben ook niet van de homages, dus dat geeft te denken en voor de prijs kan je toch ook geen echte premium kwaliteit verwachten? Deze oud-roze (cherry zalm?) variant doet me toch weer even pauzeren. De meeste varianten haalden het in mijn ogen niet met de oorspronkelijke witte en roze wijzerplaten. Dit vind ik weer enorm goed bij de stijl passen.
Kleine correctie: eenmaal op Gnomon’s productpagina ben ik gelijk alweer minder overtuigd. Zie hier. Er is duidelijk veel mee zorg gestoken in de promo shot voor de mailout! De kleur komt beter uit op blauw en violette achtergronden en in sommige gevallen komt het juist meer verschoten oranje uit te verf. Die blauwe secondewijzer (waarschijnlijk niet geblauwd) vind ik ook niet echt een opsteker. En waren deze voorheen niet behoorlijk goedkoper dan de bijna 600EUR die nu hier verschijnt?
Hitori Yoshino Sakura Masu
Heel mooi toch blijf ik moeite hebben met Chinese tekens op de wijzerplaat
Tja, wat kan ik ervan zeggen?
Homages zijn echt niet mijn ding. Vind dit ook niet echt een microbrandhorloge maar meer een “Middle Kingdom”-horloge.
Te veel elementen gejat en dan niet eens supergoed voor mijn smaak
Is dat Chinees? Ik wist het ooit zeker, maar nu vergeten. Logischer zou zijn (voor het merk) als het een Japans script is.
Ook goed… Ken geen van beide
Leuk horloge, Frans met Chinees binnenwerk toch?
Welke maat is dit ook alweer? Staat je echt heel goed. Roept toch ook herinneringen op aan de veel geprezen Raymond Weil millesime, zo bekeken.
Idd Seagull st1700. Loopt super strak
38mm
Thanks, heel blij mee ook