Microbrand only (Deel 1)

De Diver 40 van Hoffman. Leuk ding voor het geld, prima gebouwd. Het enige puntje van kritiek zou het uurwerk (NH35) zijn.

10 likes

Voelt wel heel erg ‘middle of the road’ voor mij

Afgelopen week nog tegen de verwachting in een plekje voor dit horloge kunnen krijgen. Supernice!!

9 likes

Kickstarter GMT:

7 likes

Supernice absoluut!

1 like

De Sunrex, Anemone City. Zon doet hem goed! :laughing:

5 likes

12 likes

Vandaag de Vario Versa ontvangen.

Oftewel 2 horloges in 1.

19 likes

Nieuwe Christopher Ward

12 likes
1 like

Mjah wel een knaller die het goed gaat doen denk ik. Vind hem erg mooi. Weet niet of ik er 5k voor zou betalen maar het is wel 10x zo goedkoop als een czapek

3 likes

Nee klopt iemand had die foto’s te vroeg gelekt.

1 like

10 likes

Zal vast een markt voor zijn. Persoonlijk vind ik dit soort horloges helemaal niks.

Hee wat leuk, hier mag ik dus ook meedoen :slight_smile: Op een druilerige dag genieten van de HGP!

Iemand ervaring met de levensduur van deze?

2 likes

super mooi ding!

Bizar dat ze dit kunnen maken onder de 5K.

Fratello stukje is ook leuk:

Dat snap ik maar de techniek en afwerking is wel echt :kissing_heart:.

144 uur power reserve op een handwinder. Dan ben je wel even aan het draaien, als het gelijk werkt als een Speedmaster zou dat zo’n 140 keer zijn :crazy_face:

3 likes

Geen idee! Maar wel ff hoor, die mecaquartzuurwerken gaan wel ff mee.

Ik vind die oranje stiekem heel gaaf

Hoe bevalt ie? Ook de dikte? Zal best een kast zijn!

Ja jemig… Wat een ultracool horloge is dit.

De eerste CW die ik echt serieus overweeg.
Helaas net iets anders gekocht.

Maar tweedehands zou ik deze wel willen.

CW is misschien wel het coolste horlogemerk op de planeet qua innovatie? Is niet helemaal het juiste woord, maar ze durven dingen te doen die niet veel andere fabrikanten doen.

En ze proberen heel exclusieve dingen voor een groter publiek toegankelijk te maken, en dat waardeer ik enorm.

3 likes