Microbrand only (Deel 1)

Zal vast een markt voor zijn. Persoonlijk vind ik dit soort horloges helemaal niks.

Hee wat leuk, hier mag ik dus ook meedoen :slight_smile: Op een druilerige dag genieten van de HGP!

Iemand ervaring met de levensduur van deze?

2 likes

super mooi ding!

Bizar dat ze dit kunnen maken onder de 5K.

Fratello stukje is ook leuk:

Dat snap ik maar de techniek en afwerking is wel echt :kissing_heart:.

144 uur power reserve op een handwinder. Dan ben je wel even aan het draaien, als het gelijk werkt als een Speedmaster zou dat zo’n 140 keer zijn :crazy_face:

3 likes

Geen idee! Maar wel ff hoor, die mecaquartzuurwerken gaan wel ff mee.

Ik vind die oranje stiekem heel gaaf

Hoe bevalt ie? Ook de dikte? Zal best een kast zijn!

Ja jemig… Wat een ultracool horloge is dit.

De eerste CW die ik echt serieus overweeg.
Helaas net iets anders gekocht.

Maar tweedehands zou ik deze wel willen.

CW is misschien wel het coolste horlogemerk op de planeet qua innovatie? Is niet helemaal het juiste woord, maar ze durven dingen te doen die niet veel andere fabrikanten doen.

En ze proberen heel exclusieve dingen voor een groter publiek toegankelijk te maken, en dat waardeer ik enorm.

3 likes

12 mm is wat aan de dikke kant maar op de een of andere manier toch niet lomp op de pols.

Draagt heerlijk.

12 likes

Ik hoorde laatst een gerucht dat ze met een nieuwe versie zouden komen, heb jij daar ook iets over gehoord?

Nee.

Niks over gehoord.

Eerste foto’s van Y sgowt op band. Heel nice.

6 likes

Nog steeds te bestellen trouwens:

1 like

? Zie er, helaas, maar één! Hopelijk snel meer, ook bij zon? Wat is je eerste indruk?

Dit is nog prototype van horlogemaker zelf. Levering is pas in October :wink: dan zal ik mijn eigen foto’s laten zien. Ik heb beide wijzerplaten besteld. Echt een mooi ding voor de prijs. Ben ook wel beetje bevooroordeeld want vrij actief in zijn whatsapp groep en al veel leuke mensen door ontmoet.

Enige foto in zon die ik kon vinden:

Er is wel een mooie wristroll video van de band maar die kan ik hier niet delen volgens mij.

7 likes

Zou wel moeten kunnen, althans zie anderen het weleens doen :blush:

Deze van Sugess gekocht op Amazon.
Had al een leuke jumping hour van dit merk die me prima beviel.

5 likes

Have fun. Alleen geen microbrand.

3 likes

Het zal wel…

Bijzonder… Wat @geuzzz zegt is gewoon correct. Sugess hoort niet thuis in het microbrand topic maar in het ‘middle kingdom’ topic. Ik denk dat sugess, addiesdive, watchdives en alle andere afgeleiden binnen de groep toch wel wat meer horloges produceren de gemiddelde microbrand.

Desalniettemin veel plezier van je NA :partying_face:

4 likes

Parea wordt een nieuw Kickstarterproject uit Australië. Het sprak me gelijk aan: een effectieve kast met een beetje detailwerk en een zeer engageren de mix van texturen op de dial met goed gekozen kleuren. Ik ben geïntrigeerd. Kanttekeningen zijn er ook. 39mm? Dat had best een milimetertje of twee minder gemoogd. Voor het uurwerk moet dat toch kunnen. 3 atm? Tja, zelfs onder 10mm dik moet 5 toch kunnen? En dit is sportief genoeg gestijld om met 10atm op rubber te spelen. Sandblasted recesses? Been there, done that. Tot nu toe heeft het mijn voorkeur niet echt, maar wie weet werkt het hier overtuigender dan bij andere voorbeelden.

6 likes