Vet wel! Die stalen band van hen is ook netjes. Alles bij elkaar niet super duur, maar ik twijfel nog steeds. Helemaal wild ben ik nog nooit geworden.
Heel gaaf!!! Die band is echt fantastisch. Hij is wel wat groot en dik helaas. Maar geslaagd ontwerp hoor! Kwaliteit is ook altijd dik op orde.
Deze zou ik wel kopen, in tegenstelling van die andere modellen die mij net iets te hommage zijn.
De looks van hun modellen is goed. De prijzen lijken zeer acceptabel. Alleen ik weet niet hoe de kwaliteit is
Ja, onder zijn eigen naam is het nog erger
hij zou iig hier niet misstaan
Deze is mooi!
Ik heb een oudere, witte.
Toch wel echt microbrand hoor! Eigen kast, eigen signatuur, heldere visie, kleine oplagen. Het is echt liefhebberij van de makers.
Aan de andere kant zullen ze ook klanten hebben die vanaf de warenhuis-kant aan komen waaien, maar ze bedienen ook echt liefhebbers.
foto?
Hij is goedkoper dan ooit, hartstikke dun en zó mooi in balans! Echt onder de indruk
Opmerkelijk dat de Staib mesh goedkoper is dan de leren Hirsch banden.
ik zie geen witte hierboven staan
Hahaha ik bedoelde dat ik het met je eens was
Dat was me niet eens opgevallen. Die Staibs kosten meestal een flinke duit.
Wordt in 't algemeen behandeld als micro. Voor mij zijn er sterke en minder sterke varianten, maar lijkt het altijd heel verzorgd en serieus.
fantástisch
(maar wel een andere - kast zal wel hetzelfde zijn)
Nieuw voor mij, Zweeds quartzmerk Neumann:
De fotografie op hun eigen website kan stukken beter:
Watches - Neumann Klockor
Voor hoe het over komt, vind ik het aan de prijs.
ik ook voor Quarz. Wel mooi decent ontwerp.
Nog een paar dagen geduld hebben Dave. Ze zijn een bestelknop voor jou aan het aanmaken, beschikbaar vanaf 28 juli
Haha…dat doen ze goed. Alleen heb ik ondertussen alweer een Sixty-five incoming zoals je wellicht al hebt gezien dus de Nezumi gaat even op de backburner.