Kon ik helaas ook (nog) niet vinden. Als ik het goed op de caseback zag wel een limited van 88 stuks.
De speld pins van de armband zijn wel extra lang. Gegarandeerd 4 drukpunten in je pols.
Mooie boel is dat, hebben ze een horloge naar zo’n goor stuk fruit vernoemd. Voor iedereen die dat nog op z’n to-do lijstje had staan, doe het niet. Mooi klokje, dat wel.
Mier Parys Pavillon. Wel erg duur, maar de zilveren versie heeft zeker karakter. De kleuren versies vind ik minder geslaagd. Wel SW300, maar dat kan ook voor de helft van de prijs.
Ieder zo zijn smaak. Persoonlijk vind ik dit niet zo fraai. De website van dit merk is ook….bijzonder.
Klopt. Ik vind het heel wisselend. Heb waardering voor wat ze wel doen, maar aan de uitvoering en finesse ontbreekt het wat voor mij.
Brons? Geldt dat voor die tiger eye recentelijk ook? Persoonlijk had ik hier goud mooier gevonden
Idd
Brons dat gaat werken en koperachtig geworden.
Je schijnt de oorspronkelijke bronskleur terug te kunnen krijgen.
Maar ik vind de “gedaantewisseling” wel wat hebben.
Hij kan weinig fout doen op t moment. Alles wat hij maakt is echt supertof. Af en toe misschien iets minder in m’n straatje maar dan nog steeds straalt de kwaliteit en ambacht er vanaf
Ja, het is de karakteristiek van brons… Ik vind het vaak in nieuwstaat mooier. Maar ik heb er een in bezit die ik weinig draag en heel geleidelijk aan het transformeren is. We zullen zien of het een blijver zal zijn.
Weet je wat er ook goed uitziet in paars? Heinrich Helicoprion natuurlijk! Ja, ik verleng mijn paarse fase nog even:
Nu is er dus ook een collab versie die wat dressier leunt. Kan de Helicoprion dat hebben? Zeer zeker wel. Maar hoewel de plaat dus is fereduceerd tot elegantere elementen geldt dat helaas niet voor de dikte. Die is ipv 12.8 opgegeven als 12.7 (waar zit dat dan in? Maar uitmaken doet het niet). Dat is oprecht jammer, maar dan had ik waarschijnlijk alsnog liever de originele versie met 15atm en minder dikte gehad. Moet toch kunnen?
Ondertussen valt mij op dat alle prijzen over de 1000 euro zijn heengeschoven (niet alleen voor amethyst). Kwalitatief is Heinrich sterk, maar is dat nou echt nodig?
Debut van Schaefer & Companions. Ziet er verrassend goed uit. Heb geen idee van details en prijzen nog. Het toont vooral aan dat er met vezels nog een hele hoop meer te variëren valt.
Met de naam Lucky Harvey kan ik niet uit de voeten, en mijn interesse gaat nog altidj niet uit naar (relatief) betaalbare complicaties. Ik meen dat ze laatst nog een KS campaigm hadden. Sommige plaatjes van hun horloges tonen echter wel serieuze kwaliteit:
Erg cool. Maar niet duizend euro cool.
Hadden zij niet een sonnerie? Voor een stuntprijs?
ff mijn twee micro’s om de pols gehad
Ja, dat geloof ik ook. Ik meen dat ieder model voor een relatieve stuntprijs een bepaalde complicatie biedt. Ik dacht dat het niets was, maar vind sommige uitvoering toch best goed uitgevoerd en karakter tonen.
Die twee micros van jou zijn mijns inziens goede keuzes, hoewel ik beide merken nooit in persoon heb aanshouwd. Gezien de kwaliteit die ze lijken te bieden sluit ik ze niet uit als er een keer iets voor me uitspringt. Vooral de Commuter vind ik nu sterker dan waar het ooit op gebaseerd was.
Ik ben erg te spreken over de Commuter, alles voelt ontzettend degelijk aan, en het ziet er nog eens goed uit ook!
De snelverstelling van de band werkt goed en ziet er netjes uit.
Mooi volwassen kleur van de wijzerplaat, niet opzichtig.
En de maat is zo fijn! 38.5mm en 46 lug to lug
Wil nu misschien toch de Oxblood red nog aanschaffen