Nieuwe release
Leuke toevoegingen van SUF Helsinki. Geopend en mede gemaakt (naar ik aanneem) door Stepan Sarpaneva, vandaar de haast 6k die wordt gevraagd. Mijn probleem is dat, afgezien van details die erg aan Sarpaneva’s stijl refereren, de look van dit horloge waarschijnlijk ook uitstekend voor ongeveer een tiende van de prijs had kunnen worden uitgevoerd…
6k
Lorier Merlin
Miyota uurwerk
37mm
45mm lug to lug
9mm dik + 2mm hesalite
20mm lug width
Best leuk. Wat is het verhaal achter die tweede (enorme) knop?
Met de kroon op 4 uur kan de bi-directional friction bezel worden vastgezet.
Leuk horloge en leuke prijs. No date is ook een plus. Ik moet me echt inhouden om niet op de bestelknop te drukken
Beetje suf inderdaad.
Timefactors komt ook met wat nieuws 25 augustus:
Arriving August 25 (TBC): Commander 71, based on an original Smiths diver from 1971. Price TBC.
40mm
47mm Lug to Lug
13mm Thickness
Miyota 9015
Black or White/Silver/Blue
Quick adjust clasp
Price
Vind de Chronomat style bracelet wel geslaagd. De hexagon dial lijkt op de zwarte versie ook wat diepte te geven.
Nice
Tja hij houdt van stevige prijzen. Wat dacht je van deze, fantastische wijzerplaat, maar wel 16K. Heftig.
Ik dacht: Je hebt overal mensen voor.
Ongetwijfeld vakmanschap, origineel en noem het maar op, maar niet voor mij zeg maar.
Erg lekker. Jammer dat er geen Buy Now / Pre Order button op de site staat anders had ik er al op gedrukt. Dus maar even een mailtje gestuurd…take my money…now!
Gaaf dit exemplaar. Vooral de witte vind ik erg geslaagd.
Lorier blijft me echt verrassen en ze doen het weer met dit. Enorm leuk horloge voor de prijs. Heb zelf de white dial Hyperion 2.
I like it! And very close to the original.
Vet wel! Die stalen band van hen is ook netjes. Alles bij elkaar niet super duur, maar ik twijfel nog steeds. Helemaal wild ben ik nog nooit geworden.
Heel gaaf!!! Die band is echt fantastisch. Hij is wel wat groot en dik helaas. Maar geslaagd ontwerp hoor! Kwaliteit is ook altijd dik op orde.
Deze zou ik wel kopen, in tegenstelling van die andere modellen die mij net iets te hommage zijn.
De looks van hun modellen is goed. De prijzen lijken zeer acceptabel. Alleen ik weet niet hoe de kwaliteit is
Ja, onder zijn eigen naam is het nog erger