Microbrand only (Deel 2)

Crosshair dial is ook altijd leuk

This Stunning Automatic Moonphase Watch Has No Business Being So Affordable This Stunning Automatic Moonphase Watch Has No Business Being So Affordable

1 like

Alweer het plaatsen van clickbait titels/links. Jesus, kom op zeg. Minimale context kan toch wel? En als je de links alleen maar post om ze zelf terug te kunnen vinden kan je ook de bookmark functie van je browser gebruiken :roll_eyes:

2 likes

Het gaat over die Baillod Chapter 8 Moonphase waar hierboven over gesproken wordt ($1,240,-)

(Link naar de officiële site)

4 likes

Leuk ding! Die ruwe polish vind ik wel gaaf.

Ps. De klaar-over wijzer is niet de

maar de GMT :wink:
Ik had direct dezelfde associatie :grin:

1 like

Nieuws van Lorier, de Neptune en Hyperion zijn vanaf maandag weer in stock en krijgen een on the fly micro adjust in de bracelet.

*We are happy to announce the Neptune and Hyperion will be back in stock Monday, August 25, at 11 AM ET.

Shipping within 1-3 working days.

The Neptune and Hyperion now come with our new toolless clasp. It retains the same sleek profile as the previous model, but offers 5 microadjustment positions (one every 2mm), making for quick and easy sizing to the wrist. Simply squeeze the tabs together and slide to find the best fit.*

1 like

Ja, sorry, je hebt gelijk. Dat is wel beter/rustiger natuurlijk.

Hij heeft hem dus gekocht en ik moet zeggen; Echt enorm veel waar voor je geld. Leuk ding.
En de maat is perfect voor hem (en mij :grin:)

9 likes

Wat gaaf! Ja echt een leuk ding! Ik zat er laatst nog aan te denken. Deze kleur is toch ook wel erg mooi… veel plezier er van!

1 like

Ik heb net deze Naga binnen. Ik geloof de eerste op het forum. Goede eerste indruk, zal kijken of ik volgende week aan een NA topic toe kom.

10 likes

Naga…. Vertel eens iets meer!

Ìk kwam dit tegen. Op zich best leuk gedaan. Niet dat je snel even kan kijken hoe laat het is…maar verder wel origineel (in 30/42 x 11,9 met NH35A Automatic voor 320,- ex duties and taxes)

2 likes

Zit de band net zo goed als hij eruit ziet? Volgens Naga geïnspireerd door slangenbuik. Ziet er heel mooi uit en benieuwd naar de ervaring!

Ik vind ‘m meer geïnspireerd door Yema Superman.

4 likes

Stond er vrij recent nog één van te koop op het forum :wink:

1 like

Deze dus Humism Kato

3 likes

Nieuw Fins: Jugbitten. Twee afmetingen.

5 likes

Dw output van het Filipijnse low-cost Argos vind ik van het begin al sympathiek. Vandaag hadden we bij de GTG het plezier van de Delft Watch Works HFLE en Alato Arvet in Burgundy. Hier biedt voor een luttele 200 euro Argos ook een leuke Burgundy wijzerplaat:

3 likes

Leuk nieuws van Nivada Grenchen. Ik denk dat ze al een heel eind zijn, ondanks de input die ze vragen. De expressieve metalen bezels zouden interessant kunnen uitpakken, met ze uitwisselen vind ik toch een beetje een gimmick:

Iemand deze nog gekocht? Ze hadden ook andere varianten. Ikzelf heb voor de standaard blauwe gekozen

3 likes