Ik heb veel opgeruimd in het blauw de laatste weken, de boel werd een beetje vol in de doos. Maar ook veel NA’s gehad de laatste maanden.
En dat betekent dat er ook horloges in de verdrukking komen om gedragen te worden, zoals deze heerlijke field watch.
Horage Lensman 2 worldtimer
Nog nooit zo een kast gezien, ik vind het mooi.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Toch erg snel geleverd.
Goh, ik ben benieuwd! Ziet er bijzonder uit.
Albishorn heeft het soort logo dat je per dozijn kunt kopen om ‘imaginary vintage’ horloges te maken. Toch vielen ze me op als ongewoon tijdens het scrollen. Niet mijn stijl, maar dat deert de pret niet
Ken ik ook niet. Wat is dit? Quartz, automatic?
Ah, USP is dat het ceramische kasten zijn. Leuk, hoewel ik me dan gelijk weer afvraag of er nou echt een reden is waarom dat zoveel meer moet kosten. Het ontwerp kon zeker wat spannendere/extra’s bieden. Ook om die kosten wat makkelijker te slikken.
Ik vind de zwarte wel cool. Simpel, field, zwart. Zonder dlc.
Wil je hem na bezichtigen ff naar mij opsturen zodat ik kan bezichtigen?
Edit: ohhh je hebt hem al nou stuur gelijk maar op
Ja idd als het dan zwart is dan heel graag zo!
Charmant, vooral de violet versie. Jammer van de guilloché maar leuk uitgevoerd en mooi geproportioneerd horloge
Klopt. De witte is op dezelfde manier ook wel grappig: zo wit mogelijk als het ware. Erg spannend vind ik ze toch niet.
En toch vind ik het een beetje saai. Er is inderdaad weinig mee mis (misschien wat iele wijzers) en als je een voorbeeld van die techniek binnen wil halen doet het prima dienst. Als ik het vergelijk met Selten’s recente poging, dan heb ik dat toch een pak liever. En allebei hadden ze meer werk mogen maken om een dunnere en meer elegante kast te creëren.