Microbrand only (Deel 2)

1200 metres🤯

1 like

Vandaag een wandeling met de Lorier op een leren Nato…

5 likes

Oeh. Ook handig inderdaad. Wel een leuk merk. In de gaten houden.

Ja, klopt, die van mij is ‘t kleine broertje, als ik ‘t goed begrijp! :grin:
Het merk zelf ken ik verder nog niet heel goed, maar ik ben wel al een tijd fan van hun logo.

Edit: mocht je er ook zo eentje willen, ze zijn er nog CREPAS CAYMAN 1200 - CREPAS.

M’n Squale 2002 komt het dichtst in de buurt met 101 atmos.

Dat mag hoor!

Alle die een geëmailleerde plaat lijken te hebben! Vrijwel alles dus. Als het een duidelijke brush heeft natuurlijk niet.

Overigens: Manilone? Is dat een autocorrect van anOrdain? Ik weet niet of ik de kast van de een liever heb dan de ander, en dan hebben we het vermoedelijk over de weg neutrale Model 1 serie. Ik vind deze Hong Kongse kasten ook té neutraal om er enthousiast van te worden. Maar uiteindelijk ben ik ook niet zo gecharmeerd van de wijzers en iets in de print zit niet goed in verhouding: font en die erg groot lijkende margeteksten.

Nieuwe Helicoprion op komst van Heinrich, met een Zirkonium Titanium verbinding als plaat.

Een beetje druk naar mijn smaak.

1 like

Betere foto’s van de nieuwe Wise. Wederom doet het je afvragen waarom ipv een saai merk logotype met modelnaam niet het mooie W logo wordt gebruikt…

7 likes

Had ook liever gehad dat de cijfers rechtop stonden.

Ja en de modelnaam op de wijzerplaat is natuurlijk niegoednie!

Begrijp ik, al is dat wat je nodig hebt bij zo’n drukke plaat.

Is dat andere kickstarter merk met de breguet achtige cijfers dat jij niet mooi vond… Ik ook niet zo trouwens

Met name de kast voelt erg AliX aan imo

Dit gaat allemaal in de categorie net niet perfect

Tja… Het wordt echt druk in emailleland. Moeilijk bij te houden, zeker als er dan ook nog eens blijkt dat het zelfs wordt toegepast en niet vermeld (Serica). En kennelijk hoeft het ondanks de failure rates niet zo duur te zijn. Maar dan bij deze vind ik dat het email echt tot z’n recht komt:

Daarnaast heb je nog innovatieve benaderingen zoals de gebakken lak van Camp. Dit horloge begint mij steeds verder over de streep te trekken, ondanks verwachte problemen met leesbaarheid en het handgewonden uurwerk:

4 likes

Ook vandaag nog om de pols. Heerlijk horloge!

7 likes

Bremoir heeft een nieuwe Kickstarter voor een bijzondere tank. Het concept vind ik echt heel goed gelukt hier. Of ik persoonlijk blij ben met alle specifieke ontwerpkeuzes weet ik niet, maar het draagt helemaal de art deco grondslag uit. Mooie kleuren, veel details, en een fantastische kast, dat moet echt gezegd. De prijs mag er dan ook wezen.

1 like