Er staan best hele leuke aanbiedingen op hun site. Jammer dat deze voor mij te groot is.
Strap gezet op mijn beaucroft en het is geweldig. Persoonlijk vindt ik het beter dan de braclet.
Comfortabeler en is wat unieker.
Ik vind m in de video even hard tegenvallen. Maar zien wat ze er nog van bakken.
Over grand feu email gesproken: niet alleen kwam ik er via Serica’s eigenaar achter dan hun geëmailleerde platen ook in grand feu worden gebakken, waar ze kennelijk niet zo veel nadruk op leggen. Én dan deze O & Hora Pictor modellen. Een soort anOrdain uit Hong Kong hier en daar, maar heel geslaagd vind ik de meeste niet…
Ook even wat screenshots getrokken uit de teaser van de nieuwe Wise Mahanakorn. Volgens mij hebben we hier best weer een smaakvol ontwerp te pakken van de Thai.
Staat em goed!
Mijn eerste indruk was wel dat ik een Henry Archer dacht te zien. Die lijken op elkaar zeg!
Al een tijdje niet echt een koper meer, maar de non-chrono versie van dit model geeft mij voor het eerst in jaren weer eens een ‘hebberig’ gevoel. Goed gelukte modellen vind ik.
Welke zijn dat?
Nou dat ben ik vet met je oneens, die goudkleurige kan me gestolen worden maar de paarse en de groene (als die tweede nog met rondlopende cijfers beschikbaar zou zijn) vind ik erg geslaagd.
De blauwe is ook leuk maar ik heb nu al twee blauwe horloges.
De kast van de Hongkonger vind ik ook veel mooier dan de manilone
1200 mtr?? voor zo’n slank ogende kast?
14mm dik, dus niet per se heel dun, maar ik snap wat je bedoelt. Zoek ook even op CREPAS Cayman 3000…
Beetje ongelukkige foto, hier doet hij het beter.
Sorry als ik dit ten onrechte voor sarcasme aannam
Hoe dan ook is dat niet de hoofdzaak bij dit type horloge
Niks ten onrechte hoor! Vind het echt een prachtig horloge maar hoe kan je nou zo’n productfoto posten.
Ja inderdaad.
Die rode was ook mooi geweest maar helaas hebben ze die blauwe wijzers gegeven
Is dat deze?
https://www.crepaswatches.com/en/crepas-cayman/
MEASURES
Diameter of the bezel: 44,50mm
Diameter of the case: 43,00mm
Thickness without crystal: 16,90mm
Length: 50,50mm
Thickness of the crystal: 4,60mm
Is die echt 16,9mm dik exclusief het glas?
Edit: never mind. Die ik link is zelfs 3000m