Microbrand only (Deel 2)

De bracelet was denk ik niet je-van-het, gezien deze bandkeuze? Mooie combi zo hoor! 20mm?

1 like

Ik heb de stalen band niet eens geprobeerd haha. Voelde degelijk maar ik had deze juist besteld voor een leren band :smiley:

Hoe lang duurde het voordat jij de Hoglund binnen had?

Die van mij is nog steeds in Chicago.

Trouwens: plezier ermee!

Ik kreeg op 15 september al het inklaringsbericht van PostNL, dus ik denk een dag of tien ongeveer?
Ik heb ‘m meteen weer hier in het blauw te koop gezet… :face_with_peeking_eye:

Mier Parys heeft zijn voorverkoop gestart. Ik weet niet waarom, maar 2500USD voor belastingen is toch wel een heel ambitieuze prijs. Ik had eerlijk gezegd het horloge (eerste van nieuw merk) niet veel boven de 1000EUR verwacht. SW300 pusht het wel richting de 1000, maar drie keer dat zonder reputatie of duidelijk redenen voor hele hoge kosten…

6 likes

Fijn ook dat dat kinderachtige lettertype weg is. Dat heeft me bij eerdere modellen altijd tegengehouden.

Alleen jammer dat de mooie modellen al uitverkocht zijn. Komen er elk jaar maar een bepaald aantal horloges op de markt?

Wel een mooi horloge maar inderdaad, voor dat geld heb je ook hele mooie andere horloges

1 like

1 like

Deze tweede Panamees, van Leman, lukt een behoorlijke sprong vooruit. Ja, het is duidelijk niet het meest origineel en weer en integrated bracelet sports watch. Maar de lijnen zijn overtuigend strak en het lijkt mooi in elkaar te zitten en ik mag toch waardering uitspreken voor het feit dat twee klein lijkende ontwerpbeslisseingen in mijn ogen behoorlijk wat impact en toch eigen smoel opleveren:

1. De afgeplatte uitstulpingen van de top en bodem van de bezel.
  2. De granulatie textuur in de lak toegepast op een klassiek horizontaal gestreept reliëf.

3 likes

Peridoot op de plaat lijkt de moeite waard! Mooie versie van Nivada Grenchen’s F77

6 likes

Interessant
Ik zie niets op hun website van dit model
Heb je wat meer info?

1 like

Check Instagram. Het was gekoppeld aan Saudi Arabië, maar was voor mij niet duidelijk of te koop via NG of via hun partner in dezen…

• 39mm case

• Automatic Miyota 9015

• Sapphire crystal

• Textured dial with lines inspired by the Bridge of the Americas

• Subtle bridge detail on the bezel, paired with an integrated bracelet

Only 100 pieces will ever be made.

Pre-sale goes live on Kickstarter, October 1st.

1 like

Qua afwerking… Niveautje Aaali

Mooi kleurtje.

Super voor de fans van een flessie heineken

Oei dan gaan er niet veel verkocht worden.

Prachtige horloges!

Alleen die naam…:thinking:

10 likes

Tijdje geleden ook eentje gekocht via Chrono. Vind hem wel super, vooral de case vorm. En de naam…:man_shrugging:

2 likes

Zal maar een andere foto posten.