Hopelijk beter.
Jij hebt het over de Leman, niet de NG, zeker? Anwyay, je hebt zelf desondanks wat meer gevonden op Instagram.
Ja, ik dacht dat je op mij reageerde en zocht ze op insta op. Is een bron erbij zetten niet toegestaan op 't forum? Want ik heb nu het idee dat ik af en toe in het topic ‘raad het horloge’ beland ben.
Ik post vaak vanaf een telefoon en het kost gewoon een hoop gedoe om niet alleen een beeld te delen en naam te noemen, maar ook nog een adequate link te vinden. Natuurlijk kan een ieder ook gewoon zelf al die Insta accounts volgen.
Het is een lekker ribbeltje en netjes uitgevoerd model. Verder ‘vibe’ ik niet zo met dit horloge, maar dat is echt persoonlijk. Ik vind het wel leuk dat deze Galo, net als de Trafford Daytripper bijvoorbeeld, textuur op meer onverwachte manier toepassen.
Ik heb bij die twotone dial van de tweede versie van Moels & Co’s 528 een ietwat flamboyante danwel haast groteske eerste indruk. Verder zijn de nieuwe versies erg conservatief en hadden ze volgens mij beter originele wijzerplaten als de comet streak bijgemaakt.
Impulsaankoopje gedaan
(Blijkbaar kun je, in tegenstelling tot wat ik er altijd over hoorde, tegenwoordig wel gewoon daadwerkelijk iets kopen bij Timefactors)
Heerlijke retro vibe, alles klopt.
Maar enkel met creditcard toch?
Komt door de importheffing in de USA. Een stuk minder kopers.
Heel cool! Deze band vind ik geweldig.
Benieuwd naar je ervaringen.
Mocht je er ooit vanaf willen: dibs!
Klopt ja. Of met Shopify, maar dat zal ook wel gekoppeld zijn aan een CC? Maar mij staat bij dat je voorheen echt bij opening van de webshop ingelogd moest zijn en alles, omdat je anders misgreep. Nu was ik mijn horloge-mailbox aan het bijwerken en zag ik toevallig het mailtje van Timefactors, waarin stond dat de webshop meerdere dagen open zou zijn (t/m vandaag geloof ik). Ongekend!
Plausibel!
De band was inderdaad een van de dingen die mij meteen aansprak.
Voor de rest: Ik heb nog nooit een horloge verkocht (en/dus ik heb er een boel), dus ik kan niks beloven. En anders wordt het misschien zo’n soort rolex-achtige deal: Je mag op de wachtlijst, en als je eerst wat winkeldochters van me overneemt kom je op een gunstigere plek
Er is momenteel een beperkte hoeveelheid van de Lorier Neptune te bestellen. Ik heb er zojuist 1 besteld
En alweer uitverkocht
Ze zijn echt te voorzichtig met voorraad bij Lorier. Was bij de Astra ook een ding, was binnen een minuut uitverkocht.
Ik heb die trouwens op Vinted gezet, heel veel reacties al. Nog geen deal en vind het ook wel spannend, dus als ik hem zo verkoop ga ik het hele inpakproces filmen haha.
Mooi ruk .
99.99% van de mensen op Vinted zijn gewoon lief en te vertrouwen hoor!
Dit had ik ff nodig haha