Microbrand only (Deel 2)

Wat een homerun weer. Heel gaaf.

2 likes

Die witte vind ik ook het sterkst geloof ik.

1 like

Voelt heel goed, degelijk en goed afgewerkt. Duurzaamheid en krasgevoeligheid kan ik nog niets over zeggen. Blijft verrassend nauwkeurig lopen wel - heb 'm nog niet bij hoeven zetten. Vind zelf dat witte end op de secondewijzer leuk en de afleesbaarheid is fenomenaal (lume is ook goed). Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken, behalve dat ik niet kan kiezen welke band…

1 like

Zeer tevreden!! :arrow_up:
(goeie tip!)
Prima bezorging ook.

1 like

Een echte topper,mijn grootste waarde voor geld !

2 likes

2 likes

Zat te lang te dedderen, nu allemaal uitverkocht :frowning:

Geniet van de jouwe!

1 like

Merk?

5 likes

Nieuwe microbrand Ontic heeft in principe alles: Solar, hardened Titanium, 40mm, saffier, keramieken bezel, veel lume etc. Toch voelt 700 euro als wat veel voor een nieuwkomer, terwijl het ontwerp prima is mijns inziens.

4 likes

Met alle respect, de specs zijn misschien op niveau, maar als dit het resultaat is, voelt €700 veel, ja…

Dat is niet mis. Die blauwe is erg aantrekkelijk. Wat design cues van Seiko Sports-modellen en Tudor’s Pelagos, maar toch een vrij unieke smoel.

Enkel de half integrated lug dinges stoort me wat. Dat maakt andere bandjes wat raar staan denk ik.

1 like

Die vind ik nu juist weer heel geslaagd. Ben alleen wel benieuwd of een ‘gewone’ band hierop staat.

Pittige prijs inderdaad, maar dan wel weer een 5 jewel Zwitsers solar uurwerkje met 8 maanden gang reserve (Ronda 215 Solartech). Ziet er verder als een goede tool watch uit. Datum mag weg, is toch onleesbaar.

Zolang dat geen kostbaar quartz uurwerk is, zou ik denken dat dit ook voor nabij de helft moet kunnen.

Zou je zeggen he! Van de andere kant voor dit bedrag koop je 1/4 Tag Heuer solargraph, dus het kan veel erger!

Dat is volgens mij ook zo’n merk dat zich regelmatig laat noemen onder worst offenders

Lekkere tool watch.

5 likes

Voor net geen 500

TECHNICAL SPECIFICATIONS:

Movement: Premium Miyota 9039 Automatic

Size: 41 x 49 x 12mm – 22mm lug width

Sapphire crystal glass

Case-back: Screw-in – see thru

316L beadblasted steel

Screw-in crown

Swiss BG W9 Super-LumiNova

Custom rotor

Water resistance: 200 meter / 660 ft

Danish Design

Gaaf ding wel.
Ik had liever 20mm l2l en kast van 39 ofzo gezien (want ongeveer zelfde verhoudingen dan - die zijn mooi)

15 likes