Microbrand only (Deel 2)

Wat een homerun weer. Heel gaaf.

2 likes

Die witte vind ik ook het sterkst geloof ik.

1 like

Voelt heel goed, degelijk en goed afgewerkt. Duurzaamheid en krasgevoeligheid kan ik nog niets over zeggen. Blijft verrassend nauwkeurig lopen wel - heb 'm nog niet bij hoeven zetten. Vind zelf dat witte end op de secondewijzer leuk en de afleesbaarheid is fenomenaal (lume is ook goed). Tot op heden geen minpunten kunnen ontdekken, behalve dat ik niet kan kiezen welke band…

1 like

Zeer tevreden!! :arrow_up:
(goeie tip!)
Prima bezorging ook.

1 like

Een echte topper,mijn grootste waarde voor geld !

1 like

1 like

Zat te lang te dedderen, nu allemaal uitverkocht :frowning:

Geniet van de jouwe!

1 like

Merk?

2 likes

Nieuwe microbrand Ontic heeft in principe alles: Solar, hardened Titanium, 40mm, saffier, keramieken bezel, veel lume etc. Toch voelt 700 euro als wat veel voor een nieuwkomer, terwijl het ontwerp prima is mijns inziens.

3 likes

Met alle respect, de specs zijn misschien op niveau, maar als dit het resultaat is, voelt €700 veel, ja…

Dat is niet mis. Die blauwe is erg aantrekkelijk. Wat design cues van Seiko Sports-modellen en Tudor’s Pelagos, maar toch een vrij unieke smoel.

Enkel de half integrated lug dinges stoort me wat. Dat maakt andere bandjes wat raar staan denk ik.

Die vind ik nu juist weer heel geslaagd. Ben alleen wel benieuwd of een ‘gewone’ band hierop staat.