Microbrand only (Deel 2)

Blijft gaaf

1 like

Geckota heeft altijd bijzondere horloges.
Deze is echt prachtig.

Tevreden over de kwaliteit?

1 like

Voor het eerst meegedaan aan een kickstarter van Radcliff voor deze soniere

5 likes

Jazeker, het zit allemaal prima in elkaar. Materialen zien er ook goed uit.

Ik zal binnenkort wat detail foto’s maken.

1 like

Waar heb je hem gekocht.
Zag dat Watchgecko alleen in de UK levert.

Zit er nu een groeiende lijn van stijl in Tool Watch Co of is dat alleen in mijn ogen zo?

5 likes

De originele Radiance vind ik wat druk, maar dat dat net bedoeling is, bewijst Heinrich in deze nieuwe versie nog maar eens:

6 likes

And now for something completely different… Van Ferro Time. Ik mag het wel en toch zie ik het niet zo snel om mijn pols. SW210 Zwitserse handwinder voor 1150USD.

1 like

Soort van president toch?

Ik kan beamen dat dat een topper is. Schitterende wijzerplaat ook. Nog steeds heel content mee :ok_hand:

6 likes

Geckota.com wellicht?

Teaser van Alto Ögonsten. Nog in prototype stadium denk ik

2 likes

Heel toffe keus. Post die gerust nog maar eens

2 likes

ja, klopt idd

Ja, heb ik ook gezien op hun website.

Destijds, anderhalf jaar geleden, werd het horloge gewoon hier naartoe gestuurd.

:thinking:

Avi-8 CVRT in samenwerking met Worn and Wound. Heb niets met dit merk, maar juist daarom valt dit heel cleane ontwerp zo op. 37,75mm is een mooie maat bovendien. De opzet is zo een soort verfijnd rugged horloge en dat spreekt mij wel aan. Kanttekeningetjes: de counterweight is nogal lang (waarom?) en de lugs lijken dat ook, of lijkt dat zo door die integrated rubber strap? Schrijf je in voor de nieuwsbrief en krijg nog eens 20%, maar moet wel uit Engeland komen zo te zien.

7 likes

Marloe is zijn Black Friday kortingen begonnen: Black Friday – Marloe Watch Company

Ultracool horloge. Extreem jammer van de kroon op die plek.

Ik kan er gewoon niet tegen.

Daar heb ik dan weer geen problemen mee. Moet wel nethes uitgelijnd zijn.

AVI 8 is toch dat merk met die ENORME kortingen tot wel 80%?