Microbrand only (Deel 2)

Eens. Voor dat budget is er sowieso veel ander moois te vinden dat je wel eerst door je handen hebt kunnen laten gaan.

Vind het best wel spannend om puur op basis van reviews en webplaatjes een koop te doen voor zoveel geld (en in mijn geval gaat dat al snel op voor minder hoge bedragen dan deze, overigens op scherm mooie, ZLTD).

1 like

Vet die eerste. Kende ik niet.

Die tweede ook. Had ik bijna gekocht maar past net ff niet lekker in t horloge budget dit jaar.

Deed me beetje denken aan js Elliott. Probeer al tijdje zijn eerste project te kopen. Maar is lastig opsnorren.

Deze dus!

2 likes

Voor de prijs van die arcanaut zou ik denk ik toch eerder voor kollokium gaan

Allebei heel creatieve horloges. De Arcanaut vind ik iets smaakvoller, geloof ik.

De kickstarter is inmiddels volledig gefund, ook door mede-HF’ers? :slight_smile:

2 likes

De Peren Regia ziet er goed uit in all black. Dat is niet een look die mijn voorkeur heeft, maar benadrukt wel de tool watch grondslag.

Zo tijd om m’n NA eens te posten

Hopelijk m’n nieuwe daily

15 likes

Je wordt bedankt
 Nu móét ik hem wel kopen! Hahaha. En die Arabische wijzerplaat
 wat prachtig zeg! :open_mouth:

4 likes

Vorige week gekocht via het forum. Enorm blij mee.

10 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Ik vind hem ook gaaf
 Misschien dat ik ooit nog eens kan wennen aan kleinere maten

Ben benieuwd naar je bevindingen!

1 like

Mooie hoor, veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel :smile:

Kuoe

9 likes

Is dat jouw box?

1 like

Nieuwe release, pas te bestellen vanaf 18 juli. Wel erg tof

2 likes

NA alert: de Mist is ook echt een aanrader! En zoals eerder beloofd hier een foto. Omdat ik niet de juiste tools heb om de bracelet in te korten, even op een tropic strap van Fluco gezet. Fijn horloge, zeer charmant en gaaf opgebouwde wijzerplaat, die ook door de bolling van het saffier elke keer verandert :nerd_face:

9 likes

Het is toch ook een mooi horloge! Wat vind jij van de armband?

1 like

Nog niet omgehad, maar ziet er wel goed uit! Microadjustment in de clasp en zonder tools het bandje vervangen is altijd een plus :slight_smile:

1 like

Mooie bracelet zit erbij hoor! Maar dit staat 'm ook goed. Leuk ding!

1 like