Nee, LJP handwinder
Dat is een opgeleukte Peseux ![]()
ik kan alleen maar naar die dramatische uitlijning van die schroeven kijken…
Dat valt toch wel mee? Ze volgen juist de ronding van de kast. Als je ze allemaal horizontaal of verticaal zet ziet het er nog aparter uit denk ik.
alleen die bij de 11 wat mij betreft, maar het kan natuurlijk ook de render zijn. Sowieso vraag ik me af of het schroeven zijn…
ik volg dit topic graag, soms zulke verrassende designs!
Nu vond ik zelf ook iets aparts, op Kickstarter. Ik vind hem echt heel vet!!
Wel heel erg nageaapt van Holthinrichs. Had ik niet verwacht van Nivada…
On trend: shape en complicaties. Niet per se mijn triggers, maar duidelijk voor velen wel!
Ik ben altijd voor creatieve invalshoeken, maar dit doet toch wel heel pijn aan de ogen. Oef.
Voor de kunst moet het kunnen
13,5 dik voor een handopwinder van 38mm vind ik vooral iets te bont. Die 2 witte/lichte versies zien er van bovenaf leuk uit!
Nee hoor.
Is een smaak ding. Degene die niet bont is, vind ik wat saai. De lichte hier afgebeeld is best leuk, maar uiteindelijk waarschijnlijk teveel voor mijn pols.
Véél te bont.
Sortie. Enorm duur (ruim 2000 euro) voor iets dat prima, maar toch niet bijzonder lijkt? Ook de branding vind ik wat zwak. Voor een modelnaam misschien beter dan een merk, maar hoe dit model dat nu uitdraagt?
Een welgemeende ‘meh’ van mij.
Lekker fout maar wel gaaf.
Als ik 12 jaar jonger was…
Voor mij is de schroef op 4 verkeerd uitgelijnd
Ik weet niet zeker of deze al was langsgekomen hier maar Xeric komt binnenkort met een nieuwe Kickstarter.
“The Volta Double Retrograde Watch
Inspired by the futuristic speedometers of the 80s and 90s, the Xeric Volta packs a lot into its 36mm stainless steel case.”
Vind ze zelf zeer cool er uit zien zeker met deze afmetingen.
Sortie betekent uitgang. De juiste richting, me dunkt