Microbrand only (Deel 2)

Het kan ook subtieler:

5 likes

Ik moet bekennen dat ik me toch wel een paar tellen zat af te vragen waarom je in hemelsnaam zo’n complicatie zou willen…

1 like

Wat is ook al weer de datum vandaag?

Een stuk minder subtiel en mijns inziens verkeerd om gedragen:

3 likes

De nieuwe Fleming Series I Mark II is wel weer heel fraai.

Let op, het artikel vermeldt zowel 38.5mm en 39.5mm diameter. Het merk zegt (gelukkig) 38.5mm, want dat is zeker groot genoeg.

Beide varianten spelen mooi subtiel met tonale kleuren. Van nature neig ik naar groen. Daar komt dan Tantalum bij kijken en kennelijk was dat zo moeilijk dat het duurder uitpakt dan goud. Wat Tantalum echter toevoegt…? Eigenlijk mis is een tikkeltje warmte in de groene variant, terwijl de gouden je omhelst als een herfstig haardvuur.

12 likes

Wel een fraai design IMHO, die bovenste doet het wel voor mij.

1 like

De toepassing van carnelian voor de Hitori Nexus Tokiiro werkt in principe prima op Hitori’s meest avontuurlijke en originele platform tot nu toe. Het platform is ook niet per se onaantrekkelijk, maar toch oogt het voor mij wat rommelig. Op deze wijzerplaat moet je geen datum willen en zeker niet zo rechthoekig op drie. Maar ook de opengewerkte pootjes met opengewerkte wijzers en de vele oppervlaktes van de bracelet vereist voor mij wat meer coördinatie en coherentie. Tenslotte is 39.5x48mm wat mij betreft te groot voor zo’n in het of springend design.

Deze vandaag

10 likes

Poah, tof hoor :ok_hand: met name de goudkleurige kast

2 likes

Dank! Die zal ik morgen dragen en posten :stuck_out_tongue:

1 like

Geen dank :sweat_smile: ik reageerde op de Fleming maar draag vooral wat je wil :joy:

3 likes

Deze is inderdaad prachtig, maar geproduceerde aantallen en prijzen zorgen ervoor dat er niet een op HF vertegenwoordigd gaat zijn :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Ik hoorde op een review van Time&Tides prijzen van 38k dollars meen ik. Maar wel heel mooi :ok_hand:

1 like

CHF 53.500 voor de gouden en 55.500 voor de tantalum uitvoering. Ex belastingen.

Even iets bereikbaar

6 likes

Zo rapst die niet :yum:

Schitterend horloge. Toch altijd weer teleurstellend dat ik er dan achter kom dat hij een Gods vermogen kost :sweat_smile:

1 like

Schrok ik ook van :crazy_face:

Kiwame maakte tot nu toe twee mooie series, maar als je me lekker maar met deze inspiratie

En dan dit produceert

Ben ik toch wat teleurgesteld. Volgens mij was het origineel sterker en het laagje inspiratie hier voelt flinterdun.

1 like

Ik lust deze anders wel :yum:

4 likes