Microbrand only

13 likes

Na lange tijd kan ik weer meedoen in mijn meest succesvolle HF topic :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

X-post: de hele deelverzameling microbrands op één plaatje:

14 likes

Mooie verzameling

1 like

Nice! Unimatic fan? Ken het merk niet. Wat is er zo tof aan? :sunglasses:

Lastige vraag, maar voor een uitgebreide indruk van Unimatics, zie Unimatic only. Plaatjes spreken voor zich? :wink:

2 likes

Tnxs, blij mee, naast alle Seiko’s!

1 like

Ja ziet er stoer uit! Maar dacht misschien is er iets unieks aan aangezien je er 4 hebt haha. :grin:

2 likes

Vijf… :sweat_smile:

1 like

Dat is wel een aparte tik van me: als ik een bepaald model leuk vind, wil ik er meer van. Zo ook veertien Samurai’s…
En je weet hoe ik ooit met Monsters was.

1 like

Mooi black Visitor Roy.

1 like

Haha ja snap je wel. Never change a winning team. :grin:

1 like

3 likes

6 likes

5 likes

7 likes

Ik kwam deze microbrand tegen op het net.
Komt uit Australië, best prima specs en de modellen spreken mij ook wel aan.
Iemand bekend mee, of misschien eens eentje in het echt mogen aanschouwen.

1 like

3 likes

Zeker, zeer bekend mee. Dit is het merk van Peter Sargison, tevens admin van de League of Microbrands FB groep. Zeer toegewijd eigenaar, buy with confidence zoals ze in Frankrijk altijd zeggen.

Ik heb een Mandala in het zwart, zeer comfortabel en veelzijdig horloge. Hij is bezig met een nieuwe editie van de Gin Clear Diver (hun eerste model), en momenteel heeft-ie de Kickstarter lopen voor een horloge ontwikkeld in samenwerking met een bekende(?) Seiko modder (jack Hypoxia), de First Stage Shoal Deep. Dat moet je dus als een soort zustermerk zien. Maar aangezien Sargison erachter zit, hoef je je geen zorgen te maken of het project zal slagen (mits het funding goal gehaald wordt uiteraard, maar dat is niet het risico van de backer).

11 likes

Al vaak op het oog gehad, nu maar eens gekocht :hugs: Mooi ding, erg mooie afwerking, chique verschijning!

10 likes