De Aquatico Horizon Hawk Bronze.
Prachtige Muster-B Flieger!
Staat hier in het blauw.
Deze is erg tof!
Thanks! Lekker lichtgewicht titanium en veel leuke dial opties
Jazeker! Al een paar weken niet van het polsje af te slaan. Net na ontvangst ook al een paar plaatjes in het Wat Dragen Wij Vandaag-topic gezet, hier ff een andere die ik op mijn telefoon vond.
Tof!
Wat zijn de eerste indrukken?
Nieuwe release van Brew Watches:
Introducing the Super Metric
An evolution of our classic Metric watch.
Now with an even more refined & retro aesthetic
Dus dat bevalt kennelijk goed!
Leuke set!
Mooi trio. Toffe foto’s
deze is leuk, zeker in het groen. Met die rubberband met kast volgende sluiting. Twijfel alleen over de tekst op de wijzerplaat, die verschillende lettertypes is… hnnng… rommelig?
Een van de meer creatieve en interessante horloges met geïntegreerde metalen band, de Makina Meohisto_III, is er nu ook in roomgeel (ik dacht ook aan wit, maar ik vind roomgeel beter overeenkomen. Misschien dat de room wat duidelijker te herkennen was in de FC Highlife Caron, maar mischien is deze met cognac doorgeroerd voor de feestdagen).
Die is leuk ja.
Yes! Dit mijn 2e Alcadus, ik was wat huiverig vooraf. De eerste had ik lang naar uitgekeken (duiker met zalmroze wijzerplaat, ben modelnaam ff kwijt), maar die viel irl toch tegen, en er was een verkeerde secondewijzer gemonteerd. Dat is vrij netjes opgelost door de juiste wijzer na te sturen, maar desondanks draag ik dat horloge eigenlijk nooit.
Deze nieuwe daarentegen is foutloos gemaakt en 36mm Inc mooi leren bandje draagt heerlijk. En hij past eigenlijk bij elke outfit. Wel is het Hangzhou-uurwerk niet supernauwkeurig en heeft het geen hackingfunctie. Maar wel die lollige microrotor waar het mij een beetje om te doen was.
Ff gekeken op de site. Leuk merk zeg!