Microbrand only

Farer Lander in Rome :slight_smile:

16 likes

6 likes

13 likes

Leuk, die Crepas heb ik ook, gave titanium duiker.

1 like

Zelos 38mm Titanium Aurora Field “Ice Blue”

14 likes

microbrands: what’s not to love?: titanium, Seiko NH38A uurwerk (geen ghost positie), sapphire crystal, 100m waterdicht, screw down crown, 57 gram licht, betaalbaar :slight_smile:

5 likes

Aigi heeft ook weer een nieuw horloge in de koker op Kickstarter. Een GMT

Linkje

7 likes

En voor de liefhebbers komt binnenkort een groene versie van de San Martin SN0121 Pelagos Hommage uit op Watchdives:

5 likes

Ik heb ook nog een Barbos liggen. Erg robuuste duiker.
En zo’n Magrette zie je ook niet vaak meer.
Ik kan mij herinneren dat je een aantal jaren geleden vaker zag op HF

1 like

Een microbrand kan overal van daan komen, zoals deze Balticus Anglerfish uit Polen.
De afwerk is super, het polijst en schuurwerk van het RVS ziet et goed uit. Met een WR van 300 zit het als duiker wel goed. Het 9133 uurwerk van Miyota loopt netjes op tijd en heeft 40u gangreserve.
Door dat het een redelijk forse duiker is zal hij niet bij iedereen goed om de pols vallen.

4 likes

De nieuwe Second Hour Gin Clear. De foto toont nog het prototype. De horloges worden geleverd zonder kader rond de datum en met minder tekst.

4 likes

Kreeg deze ook binnen, heb wel interesse in diegene met de witte wijzerplaat

Iemand hier ervaring met Aigi? Ben wel benieuwd naar het afwerkingsniveau

7 likes

De Nederlandse importeur, Forasec, is gestopt met Magrette. Jammer, want nu kun je ze alleen nog rechtstreeks uit Nieuw-Zeeland halen. Juist via Stephan was het heel fijn zaken doen…….

1 like

Ik heb onlangs deze verkocht…

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-aigi-satellite-ground-station-world-dial-le/466726/3

Ik was positief verrast hoe goed het horloge aanvoelde, mooi afgewerkt en een erg fijne stalen band. Een topper in deze prijsklasse.

4 likes

Gaaf! (Nog steeds op zoek naar de ‘kelp’; de groene)

1 like

Er zou een nieuwe lichting komen…toch?

1 like

Klopt. Ik sta ingeschreven voor de nieuwsbrief maar het is stil aan het front

1 like

Waarschijnlijk komt er eerst een nieuw model. Je kan Tom Clemence wel vragen hoe ‘t ervoor staat. Mijn ervaring is dat hij snel reageert, en uiterst sympathiek is.

2 likes

San Martin een microbrand?

Wanneer, bij welke verkoopcijfers, is een merk trouwens geen microbrand meer?

Wel vaak leuke horloges met goede afwerking.
Ik heb de SN0107GX V1 (Ranger), fijn horloge.

16 likes