Cool
Mooi horloge!!
Die zou ik graag in het oranje willen, maar helaas lastig te vinden.
Dankjewel!
Mag ik deze een micro brand noemen, ja dat mag ik
Daarna nog ff een foto van een micro brand van @Brunmontagne die in de pijpleiding zit, nou ja je kunt je er al op inschrijven bij what U Seek
deze foto is van Pascal
Nice. Met gmt functie. Altijd handig.
Fijne band ook zo te zien.
De Aigi GMT is voor de geïnteresseerden ook zojuist gelanceerd op Kickstarter. Eerst batch voor $295
Prima prijs ook.
Ja, die sprong er voor mij ook uit.
Makara Hawksbill Sea Turtle.
Cool ding, alleen niet echt voor dagelijks gebruik - niet voor mij in ieder geval. Wel leuk voor de heb!
Bijna kocht ik een witte tegen de superearlybird periode. Ik kreeg toch twijfels. Had ook te maken met het moment, maar meer nog met hoe waarschijnlijk ik deze stijl vaak zou willen dragen ter vervanging van een ietwat oude in minder mooi in elkaar zittende Citizen Chandler. Uiteindelijk besloot ik schoorvoetend dat ik waarschijnlijk toch beter nog wat leven uit de Chandler moest halen, aangezien ik daarbuiten liever dressy horloges draag. Toch blijft het een aantrekkelijk ding, hoewel ik de versies met zwarte contrasten het liefst zie.
Mijn KSAT Polar Peach ligt bij mijn broer op mij te wachten, totdat een van ons de mogelijkheid heeft van intercontinentale mobiliteit. Jammer genoeg kan ik het dus niet zeggen, maar op WUS heb ik enthousiaste reacties en mooie foto’s gezien. Dit is een GMT variant op dezelfde basis, dus ik denk dat het wel snor zit.
Op rubber vond ik de kleuren misschien iets meer tot hun recht komen, maar de stalen band krijgt goede commentaren, hoewel kritiek op het afstellen van de maat.
Ik was weer eens onverantwoord op Chrono24 aan het loeren en het was natuurlijk weer raak. NA onderweg, Traska Summiteer Gen 4 (38mm) Had een paar maanden geleden bijna een Gen 1 gekocht voor wat minder, maar toen kwam die Zelos op mijn pad… Had mijzelf eigenlijk al voorgenomen om er in de toekomst eentje tweedehands te zoeken (+/- €725 incl. BTW en import was mij iets te), maar deze was te verleidelijk om te laten passeren. Die raised/applied lume markers zijn echt geweldig.
Heel mooi!
Heb je hem nu van binnen de eu?
En wat heb je er (ongeveer) voor betaald nu?
Ik wacht nog op de release van de Lorier Astra, die heeft inmiddels al twee maanden vertraging. En nog geen witte rook. ‘Wij maken ons druk om de kwaliteit zodat jullie dat niet hoeven te doen’…
Yes, een verkoper uit België, €550 excl. verzendkosten. Plastic stickers zitten er nog op. Hij had ‘m eerst voor >700 er staan, maar dat werd ‘t ‘m kennelijk niet. Wel echt een enorm nadeel met de meeste micro’s, de markt voor resale is nogal klein.
Wel jammer van die Lorier, veel van hun ontwerpen zijn vrij interessant.
Goede deal!
Ik vertrouw erop dat ze niet voor niets wachten en dat het eindresultaat top is!
Mooie vangst. Eigenlijk is dit de beste manier om micros te kopen als de waardevastheid parten speelt. Bij voorkeur in voorverkoop, superearlybirds, gelukjes met import, of anderen die teveel kopen en snel herverkopen zorgen dat de investering schappelijk blijft. Natuurlijk is het ook een mooi gebaar om voor het volle pond de makers een steun in te rug te verlenen.