Middagje Rolex’en passen

En loopt circa 6 minuten voor :wink:

Scherp! Bij navraag loopt die nog steeds 5 min voor. :joy::joy: hij zal er wel een reden voor hebben :sunglasses::beers:

1 like

Er even vanuit gaande dat er inderdaad 2000 man in de assemblage werken …dus ruim 2 uur per horloge à, zeg heel goed betaald, 100 EUR per uur, da’s 200 EUR assemblage kosten… wow… dan blijft er nog een 4000 of meer over aan … ehhhhh… :rofl:

Dat is geen foto ‘in het cafe’ maar een shot uit de bedrijfskantine van een van de overrated kantoren aan de Zuidas…

3 likes

En laat me raden. Jij werkt daar niet. Want jij werkt aan de overkant en moet vanuit je raam toekijken hoe deze mannen elke middag lachend een broodje gaan halen bij de lokale lunchroom #nohomo

1 like

:grin:

Je moest eens weten…

:joy::joy::joy:

Mooi toch dat t met een machine kan, is t ook altijd hetzelfde en goed!

Nou nou, “over rated zuidaskantoren”, wat doet meneer voor werk dan?

Dankjewel! Ja het voelde ook echt bovenverwachting goed aan. Het zou mij overigens een worst wezen dat een Rolex machinaal gemaakt wordt. Als het maar goed is.
Aan de Kalverstraat zag ik een juwelier welke een vitrine vol TAG Heuer’s met 30% korting aanbood. Voor mij is dit een afknapper, past niet bij de beleving van een luxe horloge en de reguliere retail prijs is dus veelste hoog.

Hahahhaha you wish… geen kantine. Gewoon een café… en deze mannen komen ook noooooooit op de Zuidas… er is meer in de wereld :see_no_evil::beers:

Gewoon hardwerkende kroeg bazen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Serieus? :joy:

Vind de sub heel netjes staan!

:grin:

Laat ik zo zeggen, we huren wel eens wat van die boys & girls van de Zuidas in voor onze projectjes en daar doe je (ze) vooral mee als je Santoni’s aan hebt, een Italiaans maatpak aantrekt en de (in hun ogen) juiste Rollie of ander herkenbaar merk om de pols slingert… Om dan lekker ‘in het cafe’ te gaan patsen wie de mooiste Sub om heeft…

Verder weer lekker on topic gaan - ik dwaalde af met mijn vorige reactie… (sorry TS).

:sunglasses:

Misschien bij de corporate finance mensen :wink:

1 like

Dankje! Zaterdag ga ik no-date passen. Ben benieuwd want nu begin ik wel een voorkeur voor de Explorer te krijgen.

2 likes

Mijn keuze zou ook de no date zijn, alleen vind ik de date foto van u zeker niet verkeerd!

Mooi zo’n no date, maar heeft wel wat praktisch om snel even de datum te kunnen zien

Was ook nog eens de staal-goud versie. Vond het schitterend, maar niet als dagelijks horloge.

1 like

No date beetje saai. Date heeft meer. Maar dat is persoonlijk.

Zelf heb ik de DJ 16234 en Sub 14060.

Persoonlijk verkies ik de DJ boven de Sub. De maat is prima en draagt heerlijk. Foto:

2 likes