Mido Multifort big date bekijken

Terecht.

Het is een snoepje. Nog altijd heel blij mee. Grappig, geblokt, groot maar compact dus draagt confortabel op kleinere polsen. Spammerdespam.

4 likes

Die is idd wel te pruimen, ja.

1 like

Ik werk in Vlaardingen. Als Rotterdammert (met een Rotterdamse moeder en hier zelf wonend sinds '89 mag ik die extra t nu wel gebruiken) verbaas ik me er elke werkdag weer over dat ook daar mensen wonen. :man_shrugging:t4:

4 likes

Tja, alles wat mensen in de Randstad nodig hebben om te overleven komt van buiten de Randstad, als je er even bij stil staat.

Grappig genoeg ervaar ik het omgekeerde. Iedere keer als ik in de Randstad kom (met uitzondering van hele kleine stukjes Den Haag en Utrecht) denk ik altijd weer “wat beweegt mensen in godsnaam om hier te gaan zitten”.

Iets met smaak.

2 likes

Mijn dochter heeft voor d’ r werk bij het Scapinoballet een tijd in Rotterdam-Hillegersberg gewoond. Best leuke plekjes daaro, ik zou er best kunnen wennen

We weten niet beter, we zijn er geboren en getogen. Ik voel me alleen maar echt thuis aan de Noordzee kust. En er is nu eenmaal meer werk dan in de rest van Nederland.

Elk dealernetwerk heeft zo zijn geografische verdeling en er is altijd iemand niet blij mee als hij of zij ver weg woont. Wellicht zijn er HF leden in de buurt in het bezit van een Mido.

Dan zit je niet in Amsterdam, want iedereen die in Amsterdam is geboren is gedwongen naar Almere verhuisd omdat ze het niet konden betalen, en iedereen die Almere niet kon betalen is in Lelystad geëindigd. Wat er nu in Amsterdam woont? Tja. Wie geen engels spreekt heeft een Gooische R of klinkt als Bolkestein. :slight_smile:

Maar goed, we dwalen af, Mido verdelers

Er zijn er vier. Misschien heeft Culemborg een mooie selectie liggen. Je weet het niet.