Mido Multifort Patrimony...Nog niet gezien hier?

Wat vinden we van de Mido Multifort Patrimony? Dat Blauw is zo mooi en een pulsometer is een complicatie die je niet veel meer ziet. Ook zeer betaalbaar. Het is dat ik aan het sparen ben maar voor ruim 600 euro gaat het wel jeuken.
https://www.midowatches.com/ch-en/swiss-watches-collections/classic-watch-multifort/multifort-patrimony-m0404071604000
Hier een review.

14 likes

Wederom een mooie Mido!

Heel mooi! Direct hebberig geworden. Dat heb ik niet heel snel. :yum: Waar is deze te koop?

Dat ziet er mooi uit :hugs:

De Multifort Patrimony is leuk. Het is voor mij een betaalbare neef van de Baume & Mercier Clifton Baumatic serie.

In beide gevallen zie je ze niet veel, en begrijp ik niet goed waarom. Het grote publiek hier is erg eenkennig qua horloges, maar deze Mido’s blief ik wel.

1 like

Wat een mooie Mido met een meer dan keurige prijs/prestatie verhouding en met 40 mm ook nog eens niet te groot.

Vroeger was ik helemaal gek van de Ocean Star daytoday Commander, maar dat is een beetje weggezakt.

Op Chrono24 staan er een aantal.

Een pulsometer zonder chronograaf slaat ook nergens op eigenlijk. Dat vind ik toch wel minder aan dit horloge, terwijl het voor de rest prima oogt :+1:.

5 likes

Ik heb ook even bij een Mido AD in Amsterdam voor je gevraagd. Hij is daar helaas niet op voorraad.

1 like

Dit. Niet dat iemand deze complicatie gebruikt, maar mocht je het willen gebruiken is een pulsometer zonder chronograaf natuurlijk vrij nutteloos :sweat:

2 likes

Hetzelfde valt te zeggen voor een chronograaf, daar speel ik enkel soms mee. Gelukkig hebben ze de pulsometer niet al te opvallend neergezet, maar ze hadden heb beter weg kunnen laten :stuck_out_tongue:.

Thanks, ik heb ze ook toevallig gebeld. De persoon in die over de horloges gaat is niet bereikbaar…:smirk:

Ga ik even kijken…:+1:

Edit: Alleen via Duitsland zie ik.

Nou dit horloge is dus niet makkelijk te krijgen. Even rondgebeld naar onze vriendelijke Oosterburen. Ik heb een paar dealers gesproken. Mido heeft ze zelfs niet eens meer. Ze verwachten in november weer uit te leveren. Ik kon er na 5 dealers toch nog 1 bemachtigen. Hij is onderweg…:yum: TS bedankt, je post heeft mij geld gekost :sweat_smile:

7 likes

Heb je er de list prijs voor moeten betalen :wink:?

Ik dacht dat het alleen bij Rolex om geld ging? :wink:

Nee, meer dat het zonde voor je zou zijn, ik had er namelijk wel wat voor je af kunnen snoepen :wink:

1 like

Thanks, ik weet niet hoelang ik er dan op zou moeten wachten gezien de “moeite” die ik ervoor moest doen. Als ik iets wil hebben wil ik het nu :sweat_smile: Jammer voor nu maar helaas… Ik zal het in gedachten houden. Nogmaals bedankt! :+1:

Hahah inderdaad, geduld en ongeduld hebben een eigen prijs! Veel plezier ermee! :call_me_hand:

1 like

Zeker waar…

Thanks, ik zal bij binnenkomst wel een NA aanmaken…

1 like