Filmpje voor deze mooie zaterdagochtend.
Mijn smaak en interesse veranderen regelmatig maar deze twee blijven altijd bovenaan het lijstje staan als mijn absolute, en financieel nog enigzins haalbare, Grails
Filmpje voor deze mooie zaterdagochtend.
Mijn smaak en interesse veranderen regelmatig maar deze twee blijven altijd bovenaan het lijstje staan als mijn absolute, en financieel nog enigzins haalbare, Grails
De witte Globemaster is echt prachtig!
Misschien kan @Warroo ons nog gek maken met een paar foto’s?
Sinds gisteren kan ik er ook foto’s naastzetten van een DJ 36mm zilveren plaat. Is dat wat? Vanavond!
Oef Graag
Nee, dat is niks. Doe maar niet
Allebei fantastische horloges en mooie merken in mijn beleving!
Horloge Film
Welke staat bij jou op 1?
Erg lastige keuze maar op het moment neig ik iets richting de Globemaster. Kan morgen zomaar andersom zijn…
En jij…als je zou moeten kiezen?
Ik zou ook de Globemaster kiezen, een keer snel die van @flowert om gehad. Mooi horloge, wel iets aan de grote kant met z’n 41mm voor mij, dan zit je met de DJ iets beter die je ook in 36 kan krijgen.
41 mm? Ik lag ergens 39 mm.
De Globemaster by far, wat een klasse!
Ik zou graag die Globemaster op de bracelet willen zien in een soortgelijke video
Ik las idd ook 39mm. Prachtige maat.
Je hebt gelijk, 39mm, zo staat het bij Omega. Sommige AD’s adverteren met 41mm, vreemd.
Geen van tweeen, dankzij die video.
Mij valt op dat de wijzers van de Rolex schandalig te kort zijn, waarbij die van de Omega slechts vrij storend te kort zijn.
De minutenwijzer dient het spoor aan te raken, terwijl de secondenwijzer er overheen hoort te vallen, en de urenwijzer hoort toch echt de indices nipt aan te stippen.
Dit is net aan goed:
Dit is ook heel OK:
Dit is echt heel mooi:
En dit is ook fijn:
Maar dit is gewoon de shit foshizzle:
Kortom, deze thread helpt me wel om te beseffen waar ik onderbewust best wel mee bezig ben als ik een horloge aanschaf.
Hij was voor me gevoel toen wel aan de maat, maar wellicht kwam dat door het gewissel met z’n vintage broertje van 35mm die ik heb overgenomen
Jammer dat ze in de video de Datejust II (116334) hebben gebruikt ipv de huidige DJ 41 (126334).
Gewoon een bescheiden 39 millimeters hoor Sven.