Mijn 2 Grails in 1 video

Dat houd ik zeker in gedachten…thx :+1:

1 like

Pffff… zelfde dilemma. Datejust blijft wel nr.1 bij mij. Maar heb nog nooit een nieuwe globemaster in de handen gehad.

2 likes

Gaan we een keer samen, komt er bij mij ook niet van (@flowert heeft het al eens aangeboden)…

2 likes

Haha…gezellig uitstapje. Maar eerst zal ik flink moeten gaan sparen…:see_no_evil:

1 like

Hier nog een hoor :metal:

1 like

Zo’n Omega zal vast mooier afgewerkt zijn dan een Rolex (net als veel andere merken in hetzelfde prijssegment), maar naar je knipogen doen ze op de één of andere manier niet.

1 like

Dit topic gaat over Rolex en Omega en welke van de twee het mooiste is (Omega want fluted bezel Rolex te aanwezig)

3 likes

Ja en dan had ik de Omega ook op staal gedaan, nu blijft het een beetje :green_apple: met :pear:

1 like

Bewust laat je in elk geval enkele spuuglelijke voorbeelden zien van wat er zich schijnbaar in je onderbewuste afspeelt. Best eng…! :grin:

2 likes

Enige wat me bij de Omega zou storen (misschien) is de rechte bandaanzet. Aan de andere kant vind ik de pie pan-achtige dial wel erg mooi en ook de datum op 18.00

2 likes

Volgens mij is het al ergens avond

1 like

Met lederen band niet storend.
Bij de stalen band ziet de overgang endlink naar kast er niet strak uit…

Wonderschoon…dank voor de pics :ok_hand:

1 like

Ow verrek moest even 2x kijken naar de thumpnail van @daffie ,maar dat is inderdaad met de datum…
Dan vind ik hem in deze configuratie het mooist.

Niet dat ik de DD2 lelijk vind ,maar die bezel is erg '‘ín your face’'
Zet onderstaande naast de blauwe Globemaster en ik zou een sereus probleem hebben met het kiezen.

1 like

Ik haak af op de PCL’s… Dan liever een OP39 met witte of zwarte dial. Maar die heeft weer niet de datum…pffff bestaat de ideale Rolex wel…

(kom maar op jongens)

Of…een Explorer I 214270…

1 like

Zonder datum misschien nog wel mooier! :ok_hand: Maar beiden vind ik prachtig.

Nee, die heeft van die storende cijfers op de wijzerplaat.

De perfecte bestaat…

En eigenlijk liever nog…

1 like

Dan deze, met olive dial. Bij JK te koop, zelf omgehad toen ik hem laatst nog zag. Wauw. Wel loodzwaar.

2 likes

Als ze de OP39 nou met olive dial uitbrachten…dan lag ik bij de AD voor de deur.

Vast niet zwaarder dan m’n DSSD…:smile:

Wel mooi, maar 36mm blijft imo de mooiste verhoudingen hebben.

1 like