Mijn 2 Grails in 1 video

Dit zou voor mij de ultimate three zijn (ongeacht wat @Fate_Amenable_To_Change er van vind)

1 like

Nou…ik durf te zeggen dat de witgouden echt loodzwaar is…

Kappen met deze foto’s aub. Word ik erg onrustig van :sunglasses::sunglasses:

2 likes

Geloof ik zonder meer. Heb jij eigenlijk ooit al eens zo’n gouden Daytona als hierboven afgebeeld gehad?

1 like

Nee. Überhaupt nog geen Daytona gehad. Of een DD…of een DSSD…of een 214270… Moet maar gauw weer rond gaan kijken :sunglasses:

Oh, ik dacht gelezen te hebben dat je alle sport Rolexen al eens had gehad.

Er ligt dus nog een wereld voor je open… :grin:

1 like

Bijna alle…:joy:

1 like

Oh ow… dat gaat weer de verkeerde kant uit :joy:

3 likes

Nee ik houd mijn hand op de knip.

(yeah right)

1 like

Je hoeft niet meer naar Rolex te kijken man, die heb je al. Prachtig model:

Hou je nog even in :joy:

4 likes

Dat bedoel ik. En dames & heren, kijkt u eens wat @PeterLC ermee aan het doen is… volledige service + nieuw glaasje. Ik snap er niks van maar ziet er allemaal erg interessant uit.

Ok. En sorry @daffie voor het kapen van dit topic, ik bemoei me er niet meer mee!!

3 likes

Hey…be my guest…ik geniet van alle plaatjes en info. :ok_hand:

(ben al ff bezig met laptop installeren/configureren…vandaar zelf niet erg actief hier :wink: )

2 likes

Knap!

Nog geen spijt dat je afscheid hebt genomen van je mooiste horloge?

1 like

Ergens wel… maar puntje bij paaltje niet voldoende. Wetende dat wanneer je Jeroen kietelt je het horloge weer terug kan kopen haha.

Het blijft een pracht exemplaar. De afmeting oogt klein, maar zit wel heerlijk om de pols.

1 like

Top van Jeroen dat hij ā€˜m alvast geheel kosteloos voor je laat onderhouden/reviseren! :+1:t4:

1 like

:-1:

Haha, in onze leipe heen en weer ruil constructie is mij het spoor bijster wie nou wat doet. Het zal een beetje liefde van elkaar zijn.

Waar Jeroen het mij heeft gegunt, gun ik het Jeroen :heart:

@jeroenderee ik geef het 2 weken!

3 likes

Gifje maar verwijderd, kon er niet naar kijken :joy::joy::joy:
3 weken promise

3 likes

Je hebt gelijk!

Even opgezocht en de DD 40 witgoud weegt 211 gram, de DSSD gewogen en die weegt 210 gram. Waarbij de DD natuurlijk de betere gewichtsverdeling heeft.