Mijn € 5000,--, zal ik

… een Rolex Milgauss, een Grand Seiko of een Corum Admiral’s Cup ervoor kopen?

Het zal een 1-malige aankoop en DE aankoop van mijn leven op horloge gebied zijn. Het uurwerk zal dus heel lang mee moeten gaan, hoop ik toch.

Graag van u, als feedback, welk horloge en vooral de reden waarom.

Rolex Milgaus is top.
Laat ik nu nét een mooie hebben in de aanbieding…
Helemaal top dus :slight_smile:

6 likes

RolexRolexRolexRolex

Een Grand Seiko of in ieder geval iets bijzonders.

Van deze drie zeg ik de Milgauss. Nadeel van de Milgauss vind ik dat deze vrij dik is. Zou persoonlijk voor een wat dunner horloge gaan maar als dat voor jou geen probleem is zeker de Rolex! Ik neem aan dat je hem al eens om je pols hebt gehad?

Deze, een jonge gebruikte moet lukken voor 5 k

6 likes

Tussen die 3 zou ik voor een Rolex Milgauss gaan.

iig geen corum zolang je van plan bent hier mee te blijven kijken

2 likes

Oyster Perpetual ref. 114300

14 likes

Kijken voor een jonge Rolex 114060, misschien een klein beetje bijleggen. Als je een nieuwe wilt moet een Rolex 114300 grijs (niet de dial kleur haha) wel lukken inderdaad! Ik denk allebei klokjes waar je gebakken zit voor een lange tijd!

2 likes

Zou voor de milgauss gaan

Naast een SD vind ik hem zeker niet klein

Draagt gevoelsmatig ook hetzelfde.

4 likes

Van die drie de Milgauss, maar als hij echt lang mee moet gaan een explorer 39mm. Imo de mooiste en tijdloos.

1 like

Volgens mij zei ik niet dat hij klein was toch? Ik heb 1 keer een Milgauss om gehad en vond het toen aan de dikke kant. Wellicht was het contrast met de Explorer II die ik toen had ook wel groot en vertekende dat mijn beeld. Verder heb ik wel altijd een zwak gehad voor de Milgauss en dan met name die met de witte wijzerplaat.

5 likes

Zal vast scheef gekeken hebben… bijna weekend… :sleeping:

1 like

Milgaus is juist bijzonder. Rolex maakt maar weinig klokjes als de milgaus.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vind het wel een bijzonder drietal om uit te kiezen. Ik zou de degelijkheid van de eerste twee wat mixen met de frivoliteit van nummer drie. Dan kom je bijvoorbeeld bij deze klassieker uit: :sunglasses: :wink:

Succes met kiezen!

7 likes

De witte zijn het 'goedkoopst’
Zwart zie je wat minder
Zwart met groen glas veel meer.
En de nieuwe blauwe is nog behoorlijk aan de prijs.

4k kom ik ze niet voor tegen. 4500-5000 lijkt er meer op.

En over 25 jaar wil iedereen die witte

4 likes