De jouwe werd nog niet zolang geleden aangeboden voor 3850,-. Dus nee ook ik kom ze niet voor 4000,- tegen.
Ja die is rap in waarde gestegen. Binnen een paar maanden € 1200 duurder?
Milgaus is heus echt ongelooflijk fraai. Maar de Grand Seiko en dat m.n. een spring drive, ja, daar valt mijn mond bij open, een soort ontroering maakt zich van mij meester, een verhevenheid, een onaardse belevenis.
‘BTW he’
Voor onaardse belevenissen!
On topic: milgauss! Vet ding en je kunt hem lekker dragen terwijl je 1 m van de speakers staat bij een concert van je favoriete band!
Milgauss vind ik de mooiste!
Pangehorloges heeft een complete Hi-Beat incl. een mooie alligatorband en dan hou je nog geld over ook!
Zeker de Milgauss, maar dan de uitvoering met groen glas
De Rolex. Die Corum vind ik lelijk en 5000 euro voor een Seiko (hoe goed en mooi die ook is) geeft me een raar gevoel. Een goede en mooie Seiko koop je ook voor 500 euro of minder.
Rolex is zeker een kandidaat zou ik zeggen, maar een Milgauss vind ik persoonlijk helemaal niks, ronduit lelijk. Explorer of OP zou het dan worden.
Koop dan een nieuwe Omega, die heeft wel 15 Milgaus weerstand tegen magnetisme.
Kan je in de speaker gaan zitten
Dat heb ik dan serieus gemist. Want als ik ze al zie zijn ze meestal toch een stuk duurder.
Koper is spekkoper geweest
Ja dat is lucratieve business, die horloge handel
214270 2016 zeg ik, maar los van de smaakkwestie:
Als je de aanbevolen onderhoudsfrequentie van Seiko aanhoudt moet je wel rekening houden met een hogere cost of ownership: 3 à 4 jaar.
Als je je daar aan houdt ben je vervolgens gemiddeld 3 maanden en ca €800 verder.
Er is veel discussie over of een SD wel meer onderhoud behoeft dan een conventioneel kaliber. Er zit immers geen balans in, en de electronische rem werkt contactloos. Je hebt alleen de aandrijftrein die je moet smeren. Er zijn SD’s die al 10 jaar zonder onderhoud doorlopen.
Rolex onderhoud is dan bij het aanbevolen interval een “koopje” @10 jaar.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ja, schitterend.
Who needs an Aqua Terra?
Aqua wie?
Op alle 3 ga je fors afschrijven. Koop een sub zou ik zeggen