Just kidding Dick. Zal vast een mooie betekenis hebben (gehad). Gaat me niets aan natuurlijk.
Haha, maakt niet uit Tom.
Toch maar even de foto aangepast, je weet nooit wie er meekijkt (uit het verleden).
Natuurlijk zal een 85xx caliber kenmerken hebben van ETA. Net zoals het breitling b01 caliber ook veel ETA kenmerken heeft. Omega heeft wat betreft de 2500 en 3300 calibers in het verleden veel problemen gekend, maar ze maken dit ruimschoots goed met de master coaxial calibers denk ik.
Absoluut, en wat mij betreft niets tegen ETA hoor…
Eta uurwerk vind ik wagen te kort door de bocht.
Als je kijkt hoe omega zo’n uurwerk verbeterd en aanpast zal er gerust nog wel iets inzitten van een eta uurwerk maar ik stoor me daar niet aan. Heb zelf naar volle tevredenheid de pelagos om de pols (de 1e versie) en loopt altijd exact op tijd. Maar ik vind de afwerking Vd aqua terra gewoon erg mooi!! Hoe de kast gepolijst is, de stalen band en de geribbelde wijzerplaat. Al eens 1 om de pols gehad! Was super. Maar dat is persoonlijk natuurlijk! Nog maar een foto van de pelagos erbij dan!
Wat te kort door de bocht’ bedoel ik natuurlijk
Goedemorgen, ik ben blij met de uitkomst van mijn keuze voor de Rolex Milgauss met zwarte dial en het mooie groene aan de rand van het horlogeglas. De plaatjes laten uiterlijk een week op zich wachten.
Nog blijer en vrolijker word ik van het gegeven, dat het forum zo nog actiever is geworden en de tongen weer iets losser heeft gemaakt.
Even het plaatje van waar ik mijn Rolex Milgauss met zwarte dial (groene glasrand) gekocht heb. Het was de laatste aldaar en voor mij DE aankoop van mijn verdere leven. De eigen plaatjes volgen nog, binnen ca. 3 dagen.
https://www.amazon.co.uk/MILGAUSS-STAINLESS-UNWORN-116400GV-Rolex/dp/B01M1SFG45
Absoluut niets mis met ETA of een gedeeltelijk ETA uurwerk, als je echter belang hecht aan een geheel ‘in house made’ uurwerk wel iets om bij stil te staan imo.
.……hahha … Forget it all … Hahha.
Wtf?
ben je vergeten foto’s te maken?
Uiteindelijk toch maar een Grand Seiko gekocht…?
Met alle plezier