Mijn aan te kopen trots over 50 jaar!

Ik vind Tudor mooie horloges maken! Waar ik bang voor ben is dat het gezien wordt als “net geen Rolex kunnen betalen” (hopelijk niet teveel knuppels in het hoenderhok).

2 likes

Niemand interesseert zich één hol voor wat jij wel of niet draagt. Echt niemand.

16 likes

Ik mis Beleving in je rijtje. Bij autoliefhebbers speelt ook dat een rol… Maar ja, je uitgangspunt is dan ook een Lexus…

Laat die lijstjes lekker los en koop waar je hart sneller van gaat kloppen. Als dat een Tag is, go for it!

1 like

Klopt helemaal, dat is het allerbelangrijkste maar kan dat niet goed vertalen in woorden! Wat voor mij persoonlijk bijdraait aan die beleving is bijvoorbeeld het verhaal van een merk!

Een horloge zoals deze is inderdaad de stijl die ik zoek, dank voor de suggestie! Beetje jammer dat ik nog geen PB’s kan sturen volgens mij… :sweat_smile:

1 like

@whisky assistentie kassa 1 aub…kassa 1 :laughing: :+1:

1 like

Behalve verhaal / geschiedenis zijn de boxjes afgevinkt

3 likes

Ook mooi. :ok_hand: Maar idd dat extra vinkje heb je dan weer met Grand Seiko.

1 like

Ik blijf deze zo mooi vinden in dit prijssegment. Pas op: 50 mm LtLmoet je wel kunnen hebben op je pols.

6 likes

Het gaat allereerst om het gevoel wat je zelf bij een horloge hebt, heb je er een klik mee als je hem om hebt. Misschien eens naar de AD om een Tudor te passen. In ieder geval een heel mooi merk met een eigen gezicht :slight_smile:

Lachend deze. Prima prijs ook :beers:

En anders deze :grimacing:

5 likes

Een Frederique Constant zou kunnen. Of Junghans heb ik ook nog niet voorbij horen komen.

Het beste alternatief voor een Explorer.
Oh, 2k.:see_no_evil:

Dan die 005 van Amusicar. Maar ik zou dan liever de zwarte 003 kopen.

4 likes

lol. no way.

Mijn inziens De Lexus onder de premium horloges Grand Seiko (uit eigen ervaring :wink:), er wordt een hele mooie aangeboden door @amusicar :+1:t2:

2 likes

Supermooi al die quartzen, en ook heel praktisch. Maar wordt zoiets ook overwogen?:

11 likes

Dan Hallucineer ik ook al. :joy:

Grand Seiko High Accuracy Quartz.

Dat zeg ik. Grand Seiko HAQ.

2 likes

In al mijn enthousiasme iets cruciaals vergeten toe te voegen nadat ik al bijna verliefd was geworden op de voorgestelde GS: ik denk een automatisch mechanisme te willen, of is dit kortzichtig gedacht?

3 likes

Vind ik wel ja. Die quartzen van grand seiko hebben een heel lange onderhouds interval en zijn perfect te reviseren en dus even duurzaam als een automaat.

2 likes