Mijn allereerste hoogwaardige Meister Anker uit Duitsland (Pforzheim)

Bedankt, maar vind je het dan wel of niet een beste Meister Anker, ik heb je smaak en/of standpunt over mijn Meister Anker met Seiko NH37A Sll automaat in het innerlijk (nog) niet kunnen ontwaren in je reactie.
Daarnaar ben ik nou juist zo benieuwd, Captain Kirk. Kijk nog eens even naar de plaatjes die eindelijk goed geplaatst zijn via een paar links.

Heel veel dank, Arjan-Christiaan

Hierbij wil ik iedereen hartelijk danken voor de ondersteunende en leuke reacties. Nu alles bij me aan het bezinken is, kom ik eindelijk toe aan het mateloos kijken naar en genieten van de schoonheid, degelijkheid, precisie en ‘sweeping’ vloeiende secondenwijzer.
Eindelijk na een heel jaar sparen, dit fascinerende uurwerk aan mijn pols.

3 likes

Ik merk dat bij mijn 20 jarige zoon nu ook altijd. Vragen om bevestiging. :grin: Ik denk dat je er een tijdlang plezier van gaat hebben en dan gaat denken van, hmmm, hoe zou nou een Casio, of een Citizen of een Seiko zijn in het echt en voor je het weet zit je in dezelfde situatie die we hier allemaal kennen, steeds weer proberen iets anders te bemachtigen. En dan ligt het maar aan je financiële vermogens hoe ver en snel je daar mee gaat. Waarde oordeel? Alle waar is naar zijn geld, maar het gaat er ook vaak om, in welk land is iets gemaakt. Iets uit een lage lonen land, zal altijd (veel) goedkoper zijn, dan uit het dure Europa, maar van een horloge van 5 euro tot 5 miljoen geldt, je kunt er de tijd van af lezen en het plezier is niet exponentieel veel hoger bij een super dure. :wink:

1 like

Dank je voor de reactie, maar mijn vraag is helaas niet beantwoord.
Maar dat geeft niet, mensen snappen elkaar soms gewoon niet.
Laten we elkaar in elkaars waarde laten; nu maar verder met genieten.

Dat klopt, je wilt mij een reactie uitlokken over een model horloge, maar ik geef je alleen maar algemeenheden. Ik snap jou donders goed, maar ik geef je niet wat je wilt. :laughing:

2 likes

Hierbij wil ik iedereen hartelijk danken voor de ondersteunende en leuke reacties. Nu alles bij me aan het bezinken is, kom ik eindelijk toe aan het mateloos kijken naar en genieten van de schoonheid, degelijkheid, precisie en ‘sweeping’ vloeiende secondenwijzer.
Eindelijk na een heel jaar sparen, dit fascinerende uurwerk aan mijn pols.

Nogmaals, hartelijk dank vanwege het goede gevoel dat ik extra heb over mijn Meister Anker ‘met een degelijk innerlijk’, om deze speciale beleving voor mij persoonlijk te hebben weerspiegeld, na een voor mij zware tijd van moeilijk en heel hard sparen

2 likes

Geen dank en ben blij voor je dat je happy bent met je horloge. Het hoeft niet duur te zijn om goed te werken of er leuk uit te zien. En het principe van de mechaniek is gelijk dus je kunt gewoon lekker genieten van de geluidjes en bewegingen. Een mechanisch horloge heeft gewoon wat meer ziel en leuk dat je het nu kunt ervaren.

1 like