Ben er achter gekomen dat ik deze het liefste draag…80 euro en n flut bandje erom.
Dus veel plezier met je keuze
oh verkeerde …@Fate was niet de bedoeling
Was voor TS @Matt
Ben er achter gekomen dat ik deze het liefste draag…80 euro en n flut bandje erom.
Dus veel plezier met je keuze
oh verkeerde …@Fate was niet de bedoeling
Was voor TS @Matt
Met Seagull is weinig mis daar zitten best werkpaarden tussen. Ikzelf wil nog een keer aan de Seagull 1963. Leuk dat je ze te pakken kreeg!
Seagull; leuk dat je nog heb gebeld en prima uitkomst lijkt me!!
Overigens zie ik je horloge sinds ik de link heb gevolgd echt overal in google tracker reclames verschijnen; wel geinig!
Thanks Jaroen.
Hoi Fate Amenable to change: bij nadere bewondering van mijn Meister Anker, blijkt er toch een NH37A Sll in het innerlijk te zijn verwerkt.
N.B. : nu snap ik, dat de Uhrmachermeister van Meister Anker terloops zei, dat “in neueren Meister Anker Uhren schon Seiko Uhrwerke verbaut werden und die sind noch hochwertiger”.
Ten laatste heeft mijn automaat horloge idd. een zichtbodem; ik heb een loep aangeschaft; zo zag ik nu dus dat het een NH37A Sll uurwerk is en vandaar ook dat ik me 's mans opmerking tussendoor goed kon herinneren.
Hoi Klokkengek, hiermee zend ik je de beloofde foto’s.
Maar natuurlijk mag iedereen op het horlogeforum hier van
Dat gaat niet goed met de plaatjes )
En nu willen we hem zien ook
Hoi Matt, het lukt helaas niet om de plaatjes te bekijken…
Veel plezier met je nieuwe horloge, ziet er mooi uit! (Ik heb jouw plaatjes ook niet kunnen bekijken, maar de link gevolgd)
Helaas lukt het niet. Je kan plaatjes wel gewoon kopiëren en plakken in je post of ze via de upload knop in je post verwerken .
Hallo Klokkengek, Da Watcher, HansT en Temporis, het is dan eindelijk gelukt.met de foto’s !!!
Het is voor mij allemaal ook nog nieuw, maar ieder forumlid kan er met jullie nu van genieten.
https://myalbum.com/album/IT7liOs3RQud
Sorry, was een dubbel bericht.
Hey Matt,
Zoals ik al zei: leuk horloge! Hij staat goed aan de pols! Geniet ervan en op naar de volgende aanwinst!
Mooi hoor en nogmaals van harte en geniet er maar van. Een eerste automaat is altijd leuk en deze heeft net als mijn eerste ook nog een 24 uurs indicatie. En die heeft zelfs nog een powerreserve meter.
Het is een andere wereld dan de quartz. De slepende secondenwijzer blijft gewoon mooi
En zo is dat!
Dat vind elke klokkengek
We love the sweep!
Net ding, 8 tientjes en het is volgens de achterkant nog een genummerd exemplaar ook, dat kan ik van mijn automaten niet zeggen .
Dertig, veertig jaar geleden kocht je Meister Anker horloges bij een Duitse drogist in Nederland, die heette Quelle. (Ik heb zelf nog een verrekijkertje van Foto Quelle). Volgens mij had dat eenzelfde kwaliteitsoordeel als de V&D en HEMA horloges. Tegenwoordig wordt er hoog opgegeven over Velona en de oudere Meister Anker en zijn het nog steeds k**klokjes van de HEMA. Volgens mij denken de Amerikanen ook dat de vroege Meister Anker heel waardevol zijn, wat zou kunnen, want ik meende dat zelfs Glashütte in de 60er jaren voor Meister Anker het e.e.a. bouwde, maar vast niet meer in de 80er jaren.
Hey Matt, nogmaals, good for you! Zelf heb ik een paar maanden geleden voor het eerst een “echt” horloge gekocht dus ik weet, dat maakt een klein maar belangrijk verschil. Niet meer gierig op je telefoon loeren naar de tijd maar ff de mouw iets omhoog, twee seconden staren en dán pas kijken hoe laat het is… Golden.