Enige tijd geleden een klokje aangeschaft, dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen.
Wat vinden jullie ervan?
Enige tijd geleden een klokje aangeschaft, dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen.
Wat vinden jullie ervan?
Het heeft wel wat, dat goud met het zwart van de keramiek.
Mijn beste,
Een chique horloge met een sportieve hint!!
(doch: het datum venster vind ik iets te opzichtig)
Ik wens je er desalniettemin vele aangenamen momenten mee!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Dit horloge is niet geheel mijn smaak, maar ik vind die plastische look van keramiek wél iets hebben…
Dankjullie wel voor de reacties!
Dat was ook echt mijn criteria toen ik dit horloge kocht, chique maar toch sportief en bijna bij alles te dragen. Tevens is het keramiek stevig en nagenoeg krasvrij, ideaal voor op kantoor (veel typen en over het bureau schuiven).
Ik heb er enige tijd over na moeten denken vanwege de prijs, maar hij is het dubbel en dwars waard. Het horloge heeft nog altijd dezelfde prijs als toen ik hem voor het eerst zag.
Niet verkeerd!
Strak! Alleen jammer van die datum.
Gr.
Han
Chique, maar niet mijn smaak.
…, dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen.
Had niet gehoeven, hoor
Kuzuri Schreef:
…, dit wil ik natuurlijk graag met jullie
delen.Had niet gehoeven, hoor
Beetje jammere opmerking, een smiley verschoont geen plat gedrag.
Hoewel armani een merk van horloges is dat op deze site op weinig bijval kan rekenen, vermoedelijk door het standaard quartz binnenwerk, maakt het gebruik van ceramische materialen hem wel de moeite wat mij betreft.
Ik vind hem wel wat hebben, het datumvenster is inderdaad jammer, en de pushers zijn me ook iets te bruut. Maar verder best interessant!
Nee, stel je voor dat er iemand een kwinkslag maakt. De originele poster vraagt zelf(s): “Wat vinden jullie ervan?” en niet “Plaats hieronder slechts lofbetuigingen”. Een onschuldig plagerijtje zie ik in deze context niet als “plat gedrag”. Smaak is persoonlijk, maar gebrek aan humor of incasseringsvermogen is meelijwekkend.
Persoonlijk houd ik wel van ceramic maar wel in combinatie met saffier.Is het glas saffier? Mooie chique klok hoor.
Ik vindt hem mooi, heb zelf een Rado, 20 jaar oud en nul krassen.
Veel draaggenot gewenst.
groetjes Lenno
Héél mooi horloge waarmee je gezien mag worden. Datum had anders gemogen, maar zou zelf niet weten hoe.
Geniet ervan!
Een zwart venstertje met witte cijfers? Ik denk dat dit horloge ook lekker licht draagt. Lekker voor bijvoorbeeld de luie zondag
Ik weet niet of het glas saffier is eerlijk gezegd, er zit in ieder geval nog geen enkele kras op, ook niet na enkele keren gestoten te hebben.
Het horloge is vrij zwaar, maar draagt inderdaad heel fijn. Ik draag dit horloge meestal als ik mijn zwarte pak draag, dan komt dat glimmende keramiek er erg mooi uit.
@ thomster,
Dat is geen gebrek aan humor of incasserings vermogen. Jouw opmerking heeft gewoon geen toegevoegde waarde, jammer dat jij dat zelf zo niet ziet. Met jouw 1e reactie had ik dan ook totaal geen moeite, jouw 2e reactie laat wat frustratie zien, jammer.
Zo ver ik weet gebruiken ze geen saffier glas.
Dat vind ik best jammer om dat het de toch wat duurdere modellen van hun zijn.
Ben zelf niet echt fan van die mode merken die dan ook nog even horloges moeten doen. Maar dat is meer gevoel/emotie. En ze gebruiken bijna altijd quartz wat mij niet zo trekt.
Maar deze ceramic modellen vind ik wat looks best wal aardig.
Rob K
Je moet er inderdaad echt van houden. Ik zelf ben gewoon erg gecharmeerd van Armani en moest dit horloge gewoon hebben. Mijn kennis is alleen niet zo goed om te weten dat er een simpel quartz uurwerkje in zit, dat vind ik jammer om te lezen.
Het mag dan geen saffierglas zijn, maar het is gelukkig wel erg stevig. Zoals eerder vermeld na enkele keren stoten nog steeds geen krassen.
Had ook het niet idee dat jij er mee zou zitten, ik stoorde me meer aan dat moralistische vingertje van sirksael. Geniet gewoon van je horloge. Heeft 'ie trouwens een zichtbodem?
Niks mis met goedkope quartz hoor.
De goedkoopste aldi klokjes doen het er jaaaaaaren mee.
Apart horloge Kuzuri, niet direct mijn smaak. Maar dergelijk High Tech materialen kan ik wel waarderen, ook lijkt 't horloge de vorm van de pols mooi te volgen.