Doen? Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden…. Vind je de prijs ok. Dan doen. Niet? Dan niet…
Als ik advies vraag, dan alleen vanwege een horloge, werk of specs. Prijs is iets persoonlijks. De een vind het het waard, de ander niet!
Doen? Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden…. Vind je de prijs ok. Dan doen. Niet? Dan niet…
Als ik advies vraag, dan alleen vanwege een horloge, werk of specs. Prijs is iets persoonlijks. De een vind het het waard, de ander niet!
Wel een mooie toch
Doen
Als ik je vorige posts lees denk ik dat je kan doorzetten
Tuurlijk, zo is dat. Maar ik zit al 2 weken vast omdat ik geen keuze kan maken tussen de Grand Seiko SBGX261 en de Oris Aquis Upcycle, allebei met een unieke wijzerplaat en allebei nieuw. Ik heb al de Grand Seiko SBGX263, dus het enige verschil zou een zwartere wijzerplaat zijn. Dan denk ik: dat is gewoon dubbelop en zonde. De GS kost me €1800 vanuit Japan met alle belastingen erbij, en deze is €1500 direct vanuit de EU.
Yeahhhhh
Nou dat gaat hem worden, mooie prijs ook niet extreem duur en ook nieuw!
Het heeft echt z’n eigen karakter: uniek en kleurrijk, maar niet té overdreven zoals sommige andere horloges. Juist dat trekt me zo aan
klinkt als genoeg motivatie en een 261 naast een 263 is wat dubbel inderdaad
Proficiat, hoop snel het NA topic te zien !
Yeah! Als ook een upcycle eigenaar kan ik je keuze alleen maar toejuichen
Ik lees even terug
ORIS is besteld
Lekker! Goede keus, ben heel benieuwd naar de NA
Heel tof
Mooie klok hoor
Binnen?