Mijn eerste Duikert 😀

Het is bijna niet te tolereren dat ik nog geen duikers had in mijn zelfgemaakt kistje, maar sinds kort is daar verandering in gekomen.

Het is deze SKX-A53 aka Bullet. Deze heb ik kunnen bemachtigen met de originele President band en bijna in NOS staat. Super tevreden. Smaken verschillen maar persoonlijk vind ik deze mooier dan de 007

Hier een paar matige foto’s:

Goed zichtbaar :open_mouth:

Best pittig dus :grin:

27 likes

Van harte, erg mooie skx variant. Heb de oranje skxa55 gehad.

Mooie duiker en sowieso leuke en originele kist! :ok_hand:

Owja die is mooi, gefeliciteerd!

Zelf heb ik een 007 Bullit mod gehad, nog steeds een beetje spijt dat ik die geflipperd heb :unamused:

Pittig ding ! , heel mooi :smile:

Mijn collectie bestaat alleen uit divers. In mijn ogen de meest betrouwbare en mooiste horloges die er zijn. Hieronder mijn twee favorieten:

3 likes

De monster staat ook op mijn lijst maar dan de 2e generatie, lijkt me een super klokje.

Gefeliciteerd met je Bullit.

Ziet er werkelijk mooi uit. Veel plezier er mee !

Mooi, gefeliciteerd!

Leuke duiker, en net iets anders dan de ‘gewone’ skx’en… Veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst!

Wauw, die is zeker gaaf! Proficiat :thumbsup:

Leuke klok!

Pas maar op, duikerts zijn verslavend :smile:

Ja, die twee (1e gen BM en 007) heb ik ook. Enne ja, nog wel een paar, toch wel… Nou ja, je hebt nooit genoeg duikers!:wink:
@Mes_Montres Gefeliciteerd! De Bullet wordt al een tijdje niet meer gemaakt en zie je niet zo heel vaak! Geniet ervan!

1 like

Ja ze zijn geweldig! Heb je nog een bepaalde kleur in gedachten?

2 likes

Het liefst de zwart versie (SRP307) op staal.

Die is idd ook mooi! Die hebben ze te koop bij monsterwatches. Succes met de zoektocht :+1:t4:

Even een stomme vraag, ik zie dat bruine bandje met die datum/weekdag erbij liggen met de Duitse en Engelse weekdagen. Bij 0.00 uur doet een horloge dan klik-klik om op de juiste taal te blijven staan? Of gaat hij dan heel stilletjes twee plaatjes van MON naar DIE naar TUE?

Inderdaad mooi exemplaar. Met de juiste band👌