Mijn eerste Ebel Tekton...maar wel een met een verhaal...

Ebel maakt al sinds een tijdje gelimiteerde horloges voor diverse voetbalteams. Denk aan Ajax, Arsenal, Real Madrid en ook voor Bayern München.

Normaal gesproken zijn dat reeksen van een paar 100 …en deze waren gewoon beschikbaar voor iedereen die er een kon bemachtigen.

Nu heb ik vandaag het volgende horloge gevonden.

Reeks van 50 !! En deze reeks is speciaal. Deze was alleen bedoeld voor de Staff en spelers van Bayern München.

Met name de details, als rotor in de vorm van een voetbal

En ook een stopwatch die 45minuten is (duur van een voetbal helft).

Ik vind het een gave klok!!

62 likes

Mooi merk is dat Ebel, min ouders hebben er beiden één en zijn nu misschien een jaartje of 30 oud maar vind ze nog steeds mooi. Het merk is wat ondergewaardeerd vind ik als ik zie wat ze maken.

Mooie aanwinst, van harte en veel plezier er van.

5 likes

Hallo Goswin, mooie Ebel hoor! Veel draagplezier.

Groet, Jeffrey

1 like

Da’s een leuke aanwinst, die had ik nog nooit gezien. Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Super mooi merk en horloge, draag hem met plezier .

1 like

Gaaf en inderdaad leuk verhaal

1 like

Haha. Grappig.
Gave vondst :ok_hand:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwste horloge-aanwinst!!
Wat een spectaculaire wijzerplaat. Er valt veel op te zien.
Ik wens je er dan ook een aangename tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig!

1 like

Mooie klok.

1 like

Ik hou van Ebel. Dit is niet mijn favoriet, maar hij is zeker bijzonder en natuurlijk, zoals altijd bij Ebel, puik afgewerkt. Geniet ervan!

Jammer dat ze geen chronografen meer maken.

1 like

Heel mooie bijzondere aanwinst, die heb je toch maar lekker gescoord:smile: hoor. Veel draagplezier ermee

1 like

Bijzonder horloge en een uitstekend merk, bovendien is Bayern prachtig met o.a. Slot Neuschwanstein😀. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

Ω

2 likes

Veel draagplezier, mooi hoor :ok_hand:

1 like

Zeker jammer dat Ebel zelf geen mechanismes meer maakt.

Erg mooi

1 like

Coole horloge, wat vet zeg!

1 like

Stoer horloge, leuk verhaal :+1:

1 like

Bijzonder horloge en mooie details!! Met die kist erbij heb je wel echt iets bijzonders in huis.
Bij Ebel moet ik ook altijd aan Don Johnson denken. Die had een uitgebreide verzameling Ebels in de glorie jaren van Miami Vice.

4 likes