Mijn eerste horloge, het verhaal - Omega Speedmaster Numbered Edition

Na veel onderzoeken, bezoeken aan verschillende juweliers en de tweedehandsmarkt afgespeurd te hebben heb ik eindelijk mijn eerste echte horloge.

Het eerste bezoek een S&C. Daarvoor had ik een bezichtiging aangevraagd voor de Rolex Air King aangevraagd. Ruim 4 maanden op de wachtlijst gestaan te hebben, kreeg ik het telefoontje: “u kunt hem komen ophalen.”. Ik nam plaats, deed hem om en het voelde al meteen niet goed. Veel te groot, de band viel direct naar beneden. Ik heb de verkoper vriendelijk bedankt en ging verder met mijn dag. Een horloge waar je 4 maanden naar toe leeft en dan niet aan je verwachtingen voldoet… De moed zakte ik mijn schoenen. Ik moest op zoek naar een kleiner horloge.

Een maandje later (Twee dagen geleden) heb ik een nogmaals een bezoek gebracht aan Schaap en Citroen in Rotterdam. Ik kwam op mijn skateboard naar binnen met mijn rugzak achterop. Vriendelijk werd ik verzocht om de “plank met wielen” achter te laten onder de kapstok. Ze hadden wel een beetje hun gedachtes, maar na mijn verhaal verteld te hebben, werd ik echt super top behandeld. Ik vroeg om de Omega Speedmaster. Na verschillende modellen gepast te hebben, kwam ik toch steeds terug op hetzelfde horloge.

Na al het harde werken en sparen kan ik met trots zeggen dat ik de trotse eigenaar ben van mijn eigen Omega Speedmaster “First Omega in Space” (ref 31132403001001).

73 likes

Hahaha ik zie het helemaal voor me, jij met je skateboard naar binnen en dan met zo’n klok naar buiten komen! Geniet er van!

5 likes

Lekker hoor Sjakie. Beetje voorzichtig op die plank nu hè!? Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Een hele mooie ‘eerste’.

1 like

Mooi super klok geniet ervan :heart_eyes:

1 like

First watch, First Omega In Space.

Mooi horloge. Staat je goed.

1 like

Had de verkoper zijn gezicht willen zien, :joy::joy:
Veel draagplezier met deze mooie klok, :+1::+1:

2 likes

Hahaha mooi verhaal!
Een heel mooi horloge!
Gefeliciteerd met deze aankoop en veel draag plezier! :smile:

Plexi toch? Dat kan tegen skaten.

Geniet ervan!

Tof verhaal! Geniet van de Speedy!

Deze heeft safier :). Misschien toch maar een beetje voorzichtig doen.

1 like

Vriendelijke bedankt! Zal zeker voorzichtig zijn.

Niets leuker dan met een andere beeld binnenkomen dan ze verwachten en met zo’n mooie aankoop de deur uit te lopen. Geniet van je nieuwe horloge.

1 like

wauw!! erg mooi!

Veel plezier er mee! Het blijft een mooi horloge :+1:. Draag hem zelf eigenlijk veel te weinig…

Zekers, en dan zie je ze allemaal roddelen als je de deur uitloopt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doe je voorzichtig met dat horloge om op je skateboard? :sunglasses:

Wél cool; zo’n plank op wielen daar niet van! :smiley:
En een schitterende Omega!!!

Had er wel bij willen zijn toen je naar binnen rolde! :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Wat een leuk verhaal en wat een happy end!!
Fantastisch hoor!!
Je inzet is beloond!!
Een schitterende Speedmaster voor een langdurige polstijd!!
Mijn complimenten!!
Ik wens je er dan ook een grootse tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik zie het al helemaal voor me. Petje achterstevoren met je deck de zaak binnenrollen.:sweat_smile: mooi man! Gefeliciteerd!

Fraai horloge, goede keus!!

:ok_hand:t4:
Ik had m last ook weer om, en yep…perfect .
Gefeliciteerd man.