Goed verhaal, goed horloge
En wat je draagt bij het passen/kopen van een horloge maakt niet uit mensen…kijk wat er rond loopt met de duurste horloges
Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop
Mooi, je zoekt een kleiner horloge en koopt een Speedmaster…
First watch worn on a skateboard.
Geniet ervan!
De FOIS draagt wel relatief klein (heb deze ook gehad)
Goed gedaan! Hup de halfpipe in met de Speedy
Goed gedaan,zo stond ik (bewust) eens bij een juwelier in mijn werkplunje om een GMT 2 te kopen en die keken me bijna buiten tot ik aangaf cash te kunnen en willen betalen…toen werd ik ineens getrakteerd op champagne
Wauw, wat een machtig mooie eerste klok. Heel veel plezier met deze aankoop . …
Mooie aankoop dit avontuur vergeet je niet gouw en ik denk de verkoper ook niet! En je ziet nooit aan de buitenkant hoeveel men te besteden heeft. Ik ga nog een keer je aankoop bekijken.
Groetjes Peter
Het is zó fantastisch wanneer je tijdenlang hebt gespaard en hard hebt gewerkt, om dan jezelf te belonen met een prachtig horloge.
Gefeliciteerd met deze knaller
Cool!
Mooi verhaal en erg leuk horloge. De Speedmasters zijn niet mijn ding, met uitzonderingen van een paar modellen. Dit is er één van.
Geniet er van,…
Prachtig!
Heel gaaf man! Ben er maar zuinig op. Ook heel mooi dattie helemaal nieuw is. Elk krasje dat er vanaf nu op zit is van jou
Deze speedmaster is ook kleiner van formaat 39.8 mm met een klein lug-to-lug lengte. Met de Rolex is de Lug lengte bijna 60mm wegens de integreerde band. Daarom heb ik deze gekozen.
Heel erg gaaf! Staat bij mij persoonlijk ook bovenaan het lijstje dit model. Uit interesse, was er iets mogelijk met de prijs voor deze, inmiddels 7 jaar oude, Speedy? Uit eigen ervaring zeer tevreden met de service van S&C alleen vind het verschil tussen de retail prijs van €4300 en de prijs op de grijze markt rond de €3200-3500 nogal een verschil. Voor nu, heel veel plezier!
Super tof! Ik ga hem uitprinten en ophangen
Prachtig horloge gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
Uit pure nieuwsgierigheid, welke horloges gingen 'm voor die je niet als “echt” ziet?
Ik had ooit een pre-moon Speedy re-issue wiens leven hard en kortstondig was, dus ik raad je aan om @JPM’s raad op te volgen.
Hoe dan ook gefeliciteerd met de mijlpaal!