Mijn eerste horloge, het verhaal - Omega Speedmaster Numbered Edition

Ik had als aller eerst een Fossil Quartz horloge gekregen voor mijn 14e verjaardag. Dus dit is mijn eerste “echte” horloge.

Ik vond het zonde als ik een Seiko ging kopen, terwijl ik door had kunnen sparen voor iets wat ik echt wilde hebben. Daarom deze keuze :slight_smile:

1 like

Jurk! Als het mogelijk is, zal je dan een berichtje prive willen sturen

1 like

Ik heb liever dat ik zeker weet dat het horloge echt is, in de garantie valt en weet waar ik hem naar toe kan brengen voor die paar honderd euro meer.

Goede keuze zo’n FOIS! Net iets kleiner dan de Speedmaster. Gewoon een stevig zweetbandje erom en dragen tijdens het skaten.:call_me_hand:t2:

Schitterende aankoop! Ook een van mijn favorieten.
Veel plezier er mee!

Niks mis met een Fossil. Als je 'm van je ouders hebt gekregen zou ik 'm eens voor onderhoud doen, als je 'm nog hebt, en bij je houden. Ik weet dat ik graag het HEMA duikertje wat ik in 1987 van m’n pa kreeg graag nog had willen hebben.

Nou doe je me pijn, maar da’s omdat ik zestien jaar nadat ik ooit die Speedy kreeg van m’n baas m’n persoonlijke grail kocht: een Seiko quartz. :wink:

Maar je hebt natuurlijk gelijk: Je wilt wat je wilt, en als je dat doel kunt halen moet je je niet laten afleiden. :slight_smile: :+1:

Alleen als je doekoe opzei zet voor reparaties. Zo’n geintje kostte mij in 2003 al 4000 SEK voor een reparatie. Het is niet goedkoper geworden. :slight_smile:

Oh begrijp me niet verkeerd, seiko is een super mooi merk met super horloges voor een goede prijs. Echter, een vol mechanisch uurwerk van een gerespecteerd merk met een duidelijke en mooie historie is voor mij meer waard.

Dan kijk je naar je pols, zie je je harde werk, maar zit dat stemmetje toch in je achterhoofd:
“Je had die andere kunnen kopen, maar je was weer te gierig”

Hetzelfde, je kan natuurlijk die Toyota kopen omdat hij je van A naar B kan brengen, maar als je de financiële middelen hebt en je toch heel veel liever die Golf GTI koopt.

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

En niks mis mee met een toyota supra. Is wss nog sneller dan een golf gti :face_with_hand_over_mouth:

Prachtig verhaal dit hahaha

Zo ben ik ooit in een korte joggingbroek, basic T-shirt en teenslippers een niet nader te noemen winkel in Den Bosch binnen gelopen. Serieus overwegend daar een horloge aan te schaffen waar ik me al 4 x aan had staan vergapen voor de etalage… Voelde me totaal niet welkom en serieus genomen, dus heb vriendelijk bedankt en ben er nooit meer binnen gegaan. 1e hypotheekgesprek idem dito… Pfua eigen geld; zal me wat zijn… Zoek het uit dan :joy:

Maar jij in ieder geval veel plezier en van harte met je mooie omega :ok_hand: keurig, een grail voor vele. Wat voldoening als je er lang en hard voor hebt moeten werken.

Van harte met deze mooie Speedmaster!

Geniet ervan!

:beers:

Erg mooi, deze Speedmaster “skate me to the moon”. Veel plezier er mee gewenst!

Gefeliciteerd, erg mooi horloge!

Leuk verhaal en je hebt echt een tof horloge gekocht

Schitterend horloge! You can’t go wrong with a Speedmaster! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

Gefeliciteerd met je eerste nieuwe horloge.
En wat voor 1 :).
Geniet ervan!