Ik heb vanmiddag een ander forumlid blij gemaakt met de verkoop van mijn Hamilton Jazzmaster GMT.
Nu had ik de Hamilton eigenlijk verkocht omdat ik mijn collectie van 5 naar 4 wilde terugbrengen omdat het zonde is wanneer een mooi horloge niet wordt gebruikt.
Maar 1 uur voor sluitingstijd ben ik toch nog even bij Eugene van Baal naar wat horloges gaan kijken.
En zoals het met horloge gekken gaat, kwam ik weer met een horloge thuis.
Het is deze beauty geworden!
Heb de foto’s even snel met te telefoon gemaakt. Morgen meer want de doos etc. mogen er ook zijn.
Alvast mooie aanwinst staat allang op mijn lijstje hoe bevalt de wijzerplaat is uurmarkeringen duidelijk kunt je even wat vertellen
echt tof hoor kwa de prijs is lijkt me iets veel €1700 kan dat
maar echt heerlijk mooie aanwinst
Het horloge is super goed af te lezen met dat geel op zwart.
Licht ook erg mooi op in het donker. En het draagt erg comfortabel. De band is erg soepel rubber en het formaat van de kast is perfect.
Nu nog andere banden scoren. Komen er een aantal van uit.
Dit lijkt me wel wat
Oeh ja, die vind ik leuk! Zo’n vintage style diver is erg fijn! Is dit trouwens een reissue of is ie geïnspireerd door…? En had 'm al eerder gezien en zag dat ie 100 WR is. Heeft ie wel een schroefkroon?
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Het is inderdaad een heruitgave van het model uit 1965. Het leuke is dat er met weinig veranderingen een modern horloge is gemaakt met vintage look en nuttige wijzigingen zoals de toevoeging van de kleine datum en gebold saffierglas.
Het leuke achter dit horloge zijn ook de ideeën van een Nederlander en Oris verzamelaar te zijn waar we nog meer van gaan horen.
Vanmiddag zal ik wat plaatjes maken met de camera en deze later in de middag of anders vanavond even posten.