Mijn eerste serieuze horloge? (Tag Heuer Max Verstappen edition)

Jep, dat vind ik ook op basis van jouw foto’s! :thumbsup:

2 likes

Gefeliciteerd en het verhaal over het devalueren van de waarde, vaak waar met kwarts maar in dit geval wordt er al meer voor geboden dan de aanschafwaarde.

2 likes

Dat is misschien mooi mee genomen. Maar ik vind die hele discussie hierboven over waardebehoud echt onzin. TS vindt het gewoon een mooi horloge, dan hoeft hij zijn aankoop verder niet te onderbouwen met argumenten als ‘horloge behoudt zijn waarde.’ Hij is geen handelaar.

Ik denk dat de meeste mensen op dit forum (ik hoop het in ieder geval) een horloge kopen omdat ze het een mooi ding vinden. Dat is emotie en gevoel, geen ratio en investeringsbeslissing. Dat je dan bij evt verkoop minder terug krijgt, dat neem je voor lief. Dat is de ‘prijs’ die je betaalt voor het plezier wat je er van hebt.

10 likes

Had je in een ander topic al gefeliciteerd maar wil nog even opmerken dat de kastvorm icm de rubberen band zeer lekker draagt. Ik heb de f1 caliber6 met deze band in het zwart en vind het een topcombi.

Groeten
Rutger

1 like

:slight_smile:

Hahahaha ach ja het valt te proberen :wink:
Je heb maar 1 sukkel nodig.

Pieter.

1 like

TS durft in ieder geval buiten de veilige paden te treden met een dergelijke compromisloze klok. Verder is smaak uitermate persoonlijk.
Ik vind het wel een leuk klokkie, maar heb een lichte rubberallergie.

1 like

Vind maar eens een sukkel met 25 K … :slight_smile:

Maar goed dat ze dan ooit “De pil” uitgevonden hebben. :laughing:

1 like

Haha ja maar ja, marktplaats dus…
Meestal bieden ze standaard de helft van de vraagprijs … Is in dit geval ook lache…

Pieter.

Van harte gefeliciteerd met deze mooie Tag!
En een eerste serieuze klok gewoon nooit weg doen, dan maar wat langer sparen mocht je ooit een tweede horloge willen.

1 like

Echt een mooi klokkie man geniet ervan!!

1 like

Leuke sportieve klok, veel succes ermee!

1 like

Beste forum leden,

Ik heb mijn Tag Heuer inmiddels binnen!!! Ziet er in het echt gewoon heel mooi uit. Fotos komen zsm.

Ben er erg blij mee.

Heb de mijne gekocht bij van Willegen, en top geholpen. Service was buiten gewoon en heb er een heerlijk dagje Scheveningen van gemaakt om mijn eerste horloge op te halen.

VOOR IEDEREEN DIE ER NOG 1 WIL BEMACHTIGEN
Kennis van mij heeft er eentje gereserveerd bij Schaap en Citroen in den Bosch, maar wil er waarschijnlijk toch vanaf zien voor 1600 EUR . Voor dat geld kun je samen met hem naar Schaap en Citroen Den Bosch gaan om hem op te halen. Factuur en dergelijke komt dan gewoon op je eigen naam.

Iemand heeft hem al 1500 EUR geboden, met zijn eigen gegevens op de factuur. Als je voor het weekend beslist, kun je hem voor 1600 EUR kopen met je eigen naam op de factuur.

Is er deze week al 1 verkocht voor 2000 EUR op Marktplaats/Chrono24.

Bij interesse een PB sturen.

Geen liefhebber dus maar meer een handelaar! Probeert zonder dat die hem bij de juwelier heeft opgehaald al een paar 100 te verdienen.

Ik kreeg gisten nog een bericht van iemand die hem voor 1900,- wilt kopen zonder dat ik hem te koop heb staan… dus hij raakt hem snel kwijt denk ik

2 likes

Nou als die liefhebber zich vandaag meldt bij mij, heeft hij hem morgen voor 1600 EUR met de factuur van Schaap en Citroen op z’n eigen naam.

Het horloge is inmiddels gereserveerd.

Het kan erger. €25.000! http://www.ebay.com/itm/Tag-Heuer-Max-Verstappen-Youngest-Grand-Prix-Winner-Special-Edition-/122249463809?hash=item1c76a2c801:g:Y1IAAOSwj85YPzJV

Ongelooflijk… :roll_eyes:

:joy::joy: