Eens.
Verleen uitstekende service/ nazorg.
Bij garantie niet moeilijk doen tenzij het overduidelijk nalatigheid van de klant is.
Bij service of garantie doe ik soms zelfs een stapje verder.
Dat betaalt zich altijd terug.
Klanten vertellen dat verder.
Hier mag ik uit naam van alle forumleden wel zeggen, We zijn niet jaloers op je baan, Maar we hebben zeker allemaal ontzettend veel respect voor jou persoon, door die baan,
Beste forumleden, Nooit heb ik zoveel goede, behulpzame, reacties gelezen, Jullie waren een grote moederkloek voor Kylian. Door de vraag van Kylian aan jullie, zijn gezien jullie reacties de harten sneller gaan kloppen voor hem, Het was voor mij heel fijn om ze te lezen, misschien wel 10 keer. Zoveel kennis, aanbod van hulp, op alle gebied, Kylian reageert niet eens op jullie berichten, die voor mij ongekend goed waren, De vraag van Kylian aan jullie was waarschijnlijk fake. Jullie stoort dat misschien niet, maar voor mij is dat een grote teleurstelling, Misschien is het horlogeforum niet wat ik er van verwacht dus, Veel van jullie zal ik niet vergeten
Huh?
Eens met een aantal van de hierboven vermelde antwoorden. Oneens met de mensen die aangeven dat dit niet de tijd is om iets te starten en je maar moet wachten tot alles weer ânormaalâ is. Als ondernemer moet je proactief zijn en gecontroleerd risicoâs nemen. Het is heel belangrijk om goede kennis van marketing, bedrijfskunde, de markt en je product te hebben. Het opstarten zal absoluut niet vanzelf gaan, je zal hoogte en dieptepunten ervaren en je moet enorm veel TIJD investeren om er echt wat van te maken. Een grote zak geld is niet eens het belangrijkste. Begin klein, koop eens een horloge op eBay en verkoop het op marktplaats. Je leert sneller door het gewoon te doen en fouten te maken dan door af te wachten met je horlogeboeken en pas te starten als je alles weet. Afwachten is geen ondernemers mentaliteit. Uit je bericht maak ik op dat je redelijk jong bent. Spaar elke maand wat en start met een vast investeringsbedrag. Doe wat onderzoek en begin met dat bedrag te handelen. Kijk of je het wat vindt en er energie uit haalt. Doe het niet voor het geld want dan zal het een heel lastig en lang traject worden. Snel rijk zal je niet worden.
Kortom: begin gewoon en kijk waar het schip strandt. Als je het niks vindt maar je blijft de drive hebben om iets voor jezelf te starten hou dan je oren en ogen open en probeer in een andere markt kansen te zien. Geef niet op.
Als je er wat aan denkt te hebben kunnen we wel eens skypen (in deze tijd zal koffiedrinken niet het beste idee zijn
)
Stan
Sorry maar wat mis ik hier?
Precies dit.
Kylian, ik kan je t.o.v. bovenstaande weinig zinnig advies geven, maar geef niet te snel op, kansen zitten vaak verstopt in tegenslagen las ik ooit in een boek. Succes!
Omdat jij het bent, Is dat niet erg dat zoveel forumleden het zo goed voor hadden, en moeite genomen hadden om Kylian te helpen op alle gebied, en hij geeft niet eens antwoord aan die leden,
Tja, ik had ook wel een reactie verwacht maar lang niet iedereen was even aardig⊠kijk maar naar de opmerkingen over zijn spelling.
Tja, er zijn hier mensen die vallen er over, maar daar zijn mensen die schrijffouten bij de vleet maken, en toch goede zakenmensen zijn geworden en nog zijn
Precies, maar misschien is spelling niet de reden waarom TS niet meer reageert.
Maar of het één grote grap is⊠I donât know. We zullen er niet snel achterkomen aangezien @Kylian-watches niet in dit topic reageert.
En dat vind ik erg voor de forumleden die echt goede bedoelingen hadden voor Kylian
Tip; als je dat hier moet vragen, begin er niet aan.
Ik ook, maar het kan ook zo zijn dat hij al die goede bedoeling niet heeft gezien omdat hij toen hij de spelling opmerkingen zag, het topic direct op negeren zette.
Fijn om te lezen dat er mensen zijn die willen helpen. In een andere topic (grote gratis topic) gaat het momenteel helemaal los, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan hoe men met elkaar omgaat. Vind het echt schandalig.
Mahoniehouten theemutsen ?
Tis maar een gokje hoorâŠ
Dit is een oprechte tip, je denkt toch niet dat je het haalt met welke winkel dan ook als je op een forum tips nodig heb?
Zonder ĂŒberhaupt aan te geven wat je wel of niet weer van ondernemen.
Laat staan in de horlogerie.
Het is een proces, ik denk niet dat je kan oordelen wat iemands ondernemende competenties zijn aan de hand van wat diegene op een forum vraagt.
Misschien moet de persoon in kwestie wat specifieker zijn met zijn vraag.
Ik krijg bij zoân vraag de indruk dat iemand blanco is en hier verteld moet worden hoe het proces werkt