Eens. Er zijn genoeg “hoe begin je een winkel” cursussen/filmpjes online die algemene tips geven. Ik heb het idee dat er genoeg mensen op dit forum zitten die specifieke kennis hebben over bepaalde horloges. Denk dat een gerichte/specifieke vraag hier een stuk verder komt. (Al maakt deze “simpele” vraag wel veel los hier merk ik)
Het zou wel helpen als TS ook actief zou zijn in dit topic en ook echt op vragen zou reageren.
True that misschien ligt het aan mij
jij bent wel aardig he, het siert je
Is er niet iemand anders hier die meeleest en een specifieke vraag heeft? Kunnen we er toch nog wat nuttigs van maken
Dank u wel 
charmeurtje
Waarom is de wereld rond?
In afwachting op jouw antwoord 
Omdat er een centrum is waar de zwaartekracht zich centreert. Doordat de zwaartekracht een werking naar alle kanten heeft, trekt het de aarde an sich aan. De aarde is echter niet helemaal rond, en dit komt waarschijnlijk door een verschil in dichtheid op verschillende plaatsen.
(Eerste Google hit)
Kijk dat wist ik nog niet, bedankt 
Omdat er iemand nu geholpen is kan het topic dicht, waar van akte.
At your service
Maar wat kan mooier zijn, je droom proberen te realiseren, daar gingen de harten bij veel forumleden toch sneller bij kloppen, en hij had ook hulp gekregen van de leden, ook van mij, Maar je hebt gelijk hoor, emotioneel en verstand gaan niet samen
Weet je dan ook waarom ik altijd melig wordt als ik bier op heb?
Het is namelijk weer zover, dit voor het geval je het nog niet gemerkt had.
Sorry nog daarvoor 
Je moet wat op je zaterdag avond he als de kroegen dicht zijn. Dan maar je vermaak op het forum zoeken met een pilsje in de hand 
Dat is een waarheid als een koe! Alle remmen gaan los!
Hoe is het Kylian?
Daar hebben we echt niks meer van gehoord
Ik denk dat hij een horloge dream catcher aan het zoeken is

Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat. Hoop echt dat hij de oprechte tips ter harte heeft genomen en de rest ach…