Mijn ergernis : klok i.p.v. horloge

Waar? Heb ze bij Gassan of S&C nog niet over ‘klokken’ horen praten hoor.

Ik vind het een leuk topic. Het zegt iets over jou en is gerelateerd aan horloges.

Die verkopen horloges, maar in de grijze handel spreekt men vaak over klokken. Dat is wat ik zelf vaak zo hoor.

Bij Gassan op de Nieuwe Uilenburgerstraat praten ze toch echt ook over “klokken” bij Rolex. Was er zaterdag nog :slight_smile: Het is meer klok dan horloge daar.

Check Bro :fist_left:

Ik zeg met enige regelmaat klok ipv horloge. Prachtklok bv. Als ik daar iemand mee ontrief zal me dat echt een zorg wezen. De klok die ik nu draag is een Tuna.:+1:

3 likes

Als ik bij Gassan ben hebben ze het altijd over horloges. Wellicht omdat ik het zelf zo noem.

Laten we het wegklokken met een biertje. :joy:

5 likes

Zorgeloos bestaan idd🙏

2 likes

Laatst hoorde ik iemand zeggen :
"Saaaaang, matti ! Oh jooo, check die boeng lauwe rollie bradaaa !!! Ewooo !!!

Geen idee waar het over ging, maar de ene had de pols van de ander vast en leek enthousiast naar het horloge van de ander te kijken


2 likes

Zag deze net langskomen. :sunglasses::sunglasses:

Smoelboek irriteert me ook

:angry::angry:

2 likes

Handel = Autohandel :grin:

Dit zinnetje zegt toch genoeg.

1 like

Sarcasm is a bitch! :wink:

Let it go. :joy::joy:

Je ergert je er aan, of het fenomeen irriteert je. Die fout wordt ook vaak gemaakt, en ik vind 'm lichtjes ergerlijk. :slight_smile:

Maar ik heb me er ook aan bezondigd, tot dit forum me tot inkeer bracht. De negatieve commentaren op het gebruik van klok, klokkie of klokje zijn niet afschrikwekkend, maar de leden die dit bezigen wel. Ik wil me daar grosso modo liever niet mee associëren. :+1:

Ik erger mij er veel meer aan, als iemand het over zijn vrouw heeft en haar “het vrouwtje” noemt. Even lhbtg buiten beschouwing gelaten.

2 likes

Hee man, is het nou Klukkluk of kluk kluk? Het klinkt als een multilul site. :slight_smile:

1 like

Als ik idd klok of klokkie lees, gaan er wel wat haren in mijn nek omhoog staan. Het irriteert mij zeker wel. En lees vaak dan ook niet verder :see_no_evil:. Maar wat hier al door meer geschreven werd, er zijn ergere dingen. En ben het dan ook snel weer vergeten :grin: