Mijn Fout Gekocht Horloge – Deel Jouw Ervaring

Je gaat vaker op avontuur :joy:

Is het niet zo dat bijna alle oude horloges radium bevatten?

Misschien zoeken naar nieuwe horloges waarbij je geigerteller thuis kan laten?

1 like

Hahaha! Deze staat nu in ‘t blauw zag ik. Niet nog een keer proberen om te kijken of het echt niets voor jou is? :rofl:

3 likes

Ja, voor een knaak en een stuiver :rofl:

1 like

Wijsheid komt met de jaren bij iedereen behalve bij mij :smiling_face_with_tear:

Nee want ik mag hem niet dus premium voor hem.

En voor jou ook.

:scream_cat:

3 likes

Niet alle oude horloges bevatten radium. Ik koop ook lopende vintage horloges om te dragen. Maar om te klussen geef ik weing geld uit en doe soms een (niet geslaagd) gokje.

1 like

Deze…

Kopen? Stuur gerust een pb en voor je het weet heb je een vintage Camel Trophy in je collectie.

1 like

Goede aanpak. Helaas heb ik niet de kunde en kennis om zelf met klus horloges te kunnen experimenteren. Er zijn een aantal die ik geweldig vindt maar vintage blijft voor mij een grotere gok omdat ik servicen moet uitbesteden. Hopelijk wordt jou volgende gokje een succes.

1 like

Tissot prx 35

Impulsief gekocht en nooit gedragen. Als ik ooit aan TL3 geraak zal deze wel eens in het blauw verschijnen.

Geintegreerde bracelets zijn toch niet mijn ding.

3 likes

Dan moet je ook wat meer geld uitgeven aan Seiko’s. Want ze worden bij een factor drie duurder exponentieel beter. Gelukkig opereren ze in de prijscategorie van 100 - 350.000 euro, dus je kunt op elk niveau meedoen.

Als ik nu nog iets van Seiko zou kopen bovenop mijn aanwezige verzameling kom ik in de platina Credor Goldfeather van 25.000 pietermannen terecht.

Dat gezegd: mijn grootste miskoop was een Hamilton pilot day date van 46mm groot. Belachelijk. En een spiegel. :joy:

6 likes

Ik heb al een keer een foto gepost in dit topic toch?

EDIT: oh nee, dat was het ‘jouw collectie op één foto’ topic.

7 likes

Een citizen ny0040 met sunburst blauwe wijzerplaat. Na ontvangst slechts enkele minuten om de pols gehad. Ik voelde de rotor draaien en schrapen en dacht gelijk nope dit vind ik vreselijk. Direct ingepakt en retour gestuurd. 0,0 spijt van.

2 likes

:drooling_face: :drooling_face:

2 likes

TL2 is voldoende daarvoor

1 like

Prachtige TW die wilde ik ook plaatsen🤣

1 like

:rofl: Dat waren nog eens tijden!

1 like

@Petteflet

3 likes

De stealth g shock. Het lampje werd wel veel gebruikt, dat wel.

2 likes

Gewoon verkopen en je verlies pakken :face_with_peeking_eye: op het gebied van horloges nooit echt iets fout gekocht, als het achteraf niet beviel dan verkoop ik het wel weer. Weer op zoek naar wat anders vaak is de jacht net zo leuk als het bezitten van een horloge.

2 likes

Ik heb ze gekocht omdat ik ze graag wilde hebben, maar ik kon er niet echt een klik mee krijgen en uiteindelijk moesten ze weg.

11 likes

Deze!! Staat nu in het blauwe gedeelte omdat de RSW voor mij te groot is maar had ik bij (online) koop niet opgelet. Het is wel een heel mooi horloge.

1 like