Zo zie je maar dat smaken verschillen. Op 1 horloge na, wat een mooie collectie heb jij! Mooie Nomos, Squale en de GS natuurlijk!
Deze gekocht na het zien van een plaatje hier, maar ik heb na 2 maanden de band nog niet eens op maat gemaakt
Soms hoef je het niet te kopen en is dit al gelijk te zien
Moet je deze site eens proberen,hier kun je horloges virtueel passen
Ik ken deze merk niet. De kleur blauw van de dial en model doet mij erg veel denken aan een Vacheron Constantin overseas. Uitstraling van deze horloge is wel goed gelukt.
Ai, dat is geen reclame
Geniaal
Ik moet je echt gelijk geven dat dit gedrocht inderdaad door alleen naar te kijken al pijn doet
Je vindt vast wel iemand die je hiermee blij mee kan maken.
Hugo boss, zag er in de winkel mooi uit…
Eigen productie van Wempe, een heuse Duitser dus. Hij lijkt imo het meest op de iwc ingenieur maar dan minus de schroefjes
Inmiddels verkocht
6 horloges verkocht, 3 durf ik onder de noemer ‘fout’ steken
1: 1-2mm te groot, hommage, dial-kwaliteit vond ik te plastiekerig , duikstijl maar geen WR voor een duiker = DNA probleem (you get what you pay for)
2: van ver een dresswatch, maar datum, centrale seconde, 12mm dik, 41mm diameter = DNA probleem, en dus verre van een dresswatch
3: 1-2mm te groot, zeer gevoelige plexi op een duikhorloge
Een beetje leergeld.
Dit is allemaal weg. Dit ook trouwens, wel iets langer dan een maand gehad

En zo zijn er nog wel een paar. Ooit ook mijn hele collectie die deur uit gedaan en een alleen een g-shock gehouden. Heeft ook niet gewerkt
Ja joh. #metoo
Ik was zelf ook op avontuur bij cata op zoek naar perfecte deal.
Zie de positieve van in van een kostbare les.
Ik had er even naar zitten gluren van de week
Oh boy bijna eindejaarsuitkering binnen dus ik zou het gewoon doen
Hahaha! Eigenwijs is ook wijs he
Je gaat vaker op avontuur
Is het niet zo dat bijna alle oude horloges radium bevatten?
Misschien zoeken naar nieuwe horloges waarbij je geigerteller thuis kan laten?
Hahaha! Deze staat nu in ‘t blauw zag ik. Niet nog een keer proberen om te kijken of het echt niets voor jou is?
Ja, voor een knaak en een stuiver