Nee, de onderkant is ‘gewoon’ RVS dus nergens last van 
Het kon dus eigenlijk niet verkeerd gaan 
Win-win situatie haha 
Stukken beter als het origineel, alleen aan die drie schroeven moet nog wat gedaan worden want die vallen uit de toon. Ik vind 'm cool (zegt Harpoen die vooral kleine vintage klokjes heeft
) ![]()
WHY!?
Horloges moet je altijd origineel laten.

Ja, ik ben het met je eens. Heb je toevallig enig idee hoe ik dit kan doen? Heb alles laten doen maar deze schroeven moet ik toch wel zelf kunnen doen? Haha
Ohhh, die regel kende ik niet… Nouja, nu is het te laat haha!
Wel gaaf dat ze het kunnen maken, maar niet mijn smaak
Ongeacht of het mijn smaak is of niet, vind ik het bijzonder kunstig gedaan.
Hahaha! Mooi hoor… je hebt talent 

Ik zeg maar zo ik zeg maar niks
Soms is dat inderdaad het beste…
Wat kostte dat modificeren? Daar ben ik wel benieuwd naar om eerlijk te zijn. Ik vind het wel niet zo mooi, maar het ziet er wel uit als vakwerk.
Het is inderdaad door een goudsmid die tevens een eigen horloge merk heeft. Dus inderdaad vakwerk.
Koste mij 250 euro voor de hand gemaakte wijzerplaat, wijzers en de kast bewerken.
Smaak is smaak, dit is niet de mijne. Maar 20mm dik en 66mm lug to lug. Dat lijkt me echt bijzonder lastig om er iets anders mee te doen dan stil in een feauteuil zitten!
Hahaha! Ik snap je punt, maar dat valt reuze mee hoor!
Het is natuurlijk geen ‘daily beater’ maar het draagt echt prima! 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik gefacineerd ben door de lelijkheid, eh, bijzonderheid van het ding, heb echt 3 kwartier over gelezen en video’s gekeken!
Bij de introductie beweerde de bedenker van het aparaat: “Design and craftsmanship that is both practical and elegant” 
Iedereen kan er toch wel een keer naast zitten ?
Hahaha! Bijzonder he, hoe smaken verschillen… toen ik hem voor het eerst ergens zag was ik er helemaal weg van en moest en zou ik hem hebben!
Maar die marketing over praktisch en elegant slaat natuurlijk nergens op haha 
Je bedoelt dat hij duidelijk eleganter is dan praktisch?